گروه بورس- بیتا احمدی: سهامداران و مشتریان شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی سایپا می‌توانند از سایت اینترنتی www.sayancard.ir که یکی از شرکت‌های تابع این گروه است، دیدن کنند. به محض ورود به سایت شرکت سایان‌کارت، عکسی از ساختمان مرکزی این شرکت را می‌بینید که در وسط صفحه اصلی سایت خودنمایی می‌کند.

در بالای صفحه اصلی این لینک‌ها قرار دارد: شعب، پذیرندگان، نمایندگی‌ها، پرسش و پاسخ، صورت‌حساب، ارتباط با ما و مقالات.

اگر می‌خواهید به لیست نمایندگی‌های شرکت سایان‌کارت دسترسی پیدا کنید با کلیک بر روی لینک نمایندگی‌ها لیست همه نماینده‌های سایان‌کارت در شهرها و استان‌های مختلف به همراه شماره‌تماس آنها در دسترستان قرار می‌گیرد.

در لینک درباره شرکت، ترکیب سهامداران و هیات‌مدیره، موضوع فعالیت، تاریخچه شرکت، اهداف و برنامه‌های استراتژیک شرکت قرار دارد، در بخش موضوع فعالیت شرکت می‌خوانید، فراهم ساختن سخت‌افزار، نرم‌افزار و تجهیزات مورد نیاز به منظور ارائه خدمات پرداخت به بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، تهیه و تامین ابزار پرداخت از جمله کارت‌های الکترونیکی و دستگاه‌های کارت‌خوان با استفاده از نرم‌افزارهای مورد نیاز جهت ارائه خدمات به دارندگان کارت‌های الکترونیکی در فروشگاه‌ها، انعقاد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی، بانک‌های صادرکننده کارت‌های اعتباری و نقدی و پذیرندگان کارت بانک‌ها را شرکت سایان کارت برعهده دارد.

اگر می‌خواهید از ترکیب سهامداران و هیات‌مدیره مطلع شوید، بر روی این بخش کلیک کنید.

در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سایان کارت که در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، نام سهامداران عمده به همراه درصد سهام در این بخش از سایت قرار داده شده است که عبارتند از:

شرکت رایان سایپا ۵۱درصد، شرکت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن ۵/۲۴درصد، شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند ۵/۲۴درصد و شرکت سایان توسعه و شرکت خدمات بیمه‌ای رایان سایپا که درصد سهامشان در اینجا اعلام نشده است با مراجعه به لینک خدمات شرکت سایان کارت به بخش خدمات P.S.P که تامین ابزارهای پرداخت و نصب و راه‌اندازی P.O.S را شامل می‌‌شود و خدمات اختصاصی آن که شامل صدور کارت نقدی، صدور کارت خودرو، صدور بن‌کارت و کارت هدیه است آشنا خواهید شد. شاید سایت اینترنتی سایان کارت برای سهامداران شرکت‌‌های سرمایه‌گذاری آتیه دماوند، رایان سایپا و سرمایه‌گذاری صنعت و معدن بیش از سایر بازدید‌کنندگان جالب توجه باشد.