کرج

در طی این روز در تالار معاملات کرج: تعداد ۴میلیون و ۶۱۳هزار سهم به ارزش ۱۳میلیارد و ۱۵۴میلیون ریال دادوستد شد که در بین سایر مناطق از نظر حجم و ارزش معاملات رتبه چهارم را کسب نموده است. شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی بیشترین ارزش معاملات را در این روز به خود اختصاص داده است. معاملات کرج معادل ۵درصد کل معاملات بازار بوده است. زنجان

تالار بورس منطقه‌‌ای زنجان روز دوشنبه، شاهد دادوستد ۴۸۲هزار و ۹۹۱ سهم (متعلق به ۳۱ شرکت) به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۷۲میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۴۳درصد به خرید و ۵۷درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. حق تقدم سهام بانک اقتصاد نوین و سهام شرکت‌های داروسازی جابرابن حیان و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های داروسازی جابرابن حیان، کمباین‌سازی ایران و صنعتی دریایی ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

رشت

در دادوستد روز دوشنبه (چهارصد و پنجاه و چهارمین روز کاری) ۵۴۳هزار و ۵۲۸ سهم به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰میلیون ریال مبادله شد که ۵۵درصد آن مربوط به خرید سهام می‌باشد.

سهام شرکت‌های داروسازی سبحان، نفت پارس، قند نقش جهان، حق تقدم بانک اقتصاد نوین و بانک پارسیان بیشترین خریدار را در گیلان داشته‌اند.

ساری

در روز دوشنبه در تالار ساری، تعداد ۵۹۵هزار و ۵۹۹ سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۸۲۴میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۷۵درصد مربوط به خرید و حدود ۲۵درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز به ترتیب: سرمایه‌گذاری البرز، تراکتورسازی ایران، صدرا و کارخانجات داروپخش بوده است.

سمنان

دیروز تعداد ۳۶۰هزار و ۹۲۶ سهم جمعا به ارزش یک‌میلیارد و ۵۴۸میلیون ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت.

از کل معاملات صورت گرفته ۶۵درصد به خرید و ۳۵درصد به فروش اختصاص داشته است.

تبریز

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی یک‌میلیون و ۱۷۶هزار سهم از سهام ۵۲ شرکت به ارزش ۷/۳میلیارد ریال دادوستد شد که ۳۵درصد آن مربوط به خرید و ۶۵درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۲میلیون و ۹۸۸هزار سهم به ارزش ۳۱میلیارد و ۱۸۶میلیون ریال از سهام ۲۳ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۲درصد مربوط به خرید و ۹۸درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده تکنوتار و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران از استقبال بیشتری برخوردار بود.

زاهدان

روز گذشته در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۲۹هزار و ۷۶۰ سهم به ارزش بیش از ۲۸۰میلیون ریال از میان ۱۷ شرکت مورد دادوستد قرار گرفت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران و بیشترین حجم فروش مربوط به حق تقدم بانک اقتصاد نوین و بیشترین ارزش فروش مربوط به شرکت سرمایه‌گذاری معادن و فلزات بود.

یزد

روز دوشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد یک‌میلیون و ۳۶۷هزار و ۶۴۱سهم به مبلغ سه‌میلیارد و چهل‌وپنج‌میلیون و نود و چهارهزار و هفتصد و پانزده ریال مبادله شد. بیشترین تعداد خریدار را سهام سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با ۴۷نفر داشت. بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام بانک پارسیان و کمترین ارزش ریالی معاملات روی سهام سایپا آذین انجام شد. در این روز تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۱۶درصد افزایش و ارزش معاملات نیز ۱۸درصد افزایش و تعداد خریداران نیز نسبت به روز قبل ۴۵درصد کاهش داشت.