زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان روز گذشته، شاهد دادوستد دومیلیون و ۲۶۴هزار و ۲۰۶سهم (متعلق به ۳۵شرکت) به ارزش بیش از ۶میلیارد و ۶۰۱میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۱۰درصد به خرید و ۹۰درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. شرکت کابل‌های مخابراتی شهید قندی و سهام شرکت‌های نورد قطعات فولادی و سرمایه‌گذاری شاهد به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را به خود اختصاص داد. کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۶۸۸هزار سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۹۱۱میلیون ریال معامله شد که ۸۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب به سهام خدمات انفورماتیک ایران، سیمان فارس و خوزستان و داده‌پردازی ایران اختصاص داشت.

اردبیل

در تالار منطقه‌ای اردبیل روز گذشته تعداد ۴۱۰هزار و ۲۳۶سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۴۱۴میلیون و ۵۷هزار و ۴۳۶ریال دادوستد شد. سیمان فارس و خوزستان بیشترین ارزش ریالی را در این تالار کسب کرد.

سمنان

دیروز تعداد یک‌میلیون و ۴۳۶هزار و ۶۴۳سهم به ارزش سه میلیارد و ۸۴۵میلیون و ۷۵۱هزار و ۴۱۵ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات صورت گرفته ۱۹درصد به خرید و ۸۱درصد به فروش اختصاص داشت.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۰۲هزار و ۵۱۶سهم به ارزش بیش از ۲۴۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۴۷درصد ارزش معاملات به خرید و ۵۳درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به صنعتی دریایی ایران و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به گاز لوله بود.

رشت

در دادوستد روز شنبه بورس گیلان یک‌ میلیون و ۶۵۳هزار و ۷۵۶سهم به ارزش ۲/۴ میلیارد ریال مبادله شد که ۷۷درصد آن مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های صنعتی دریایی ایران، سیمان فارس و خوزستان، سرمایه‌گذری مسکن، حق تقدم بانک اقتصاد نوین و بانک پارسیان بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

کرج

دیروز در تالار معاملات کرج، تعداد ۲/۷میلیون سهم به ارزش ۲۸میلیارد و ۶۸۳میلیون ریال دادوستد شد که در بین سایر مناطق از نظر حجم و ارزش معاملات رتبه دوم را کسب کرد. سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین حجم و ارزش خرید را در این روز به خود اختصاص داد.