گروه بورس- سرمایه‌گذاری ملی ایران توانست تا پایان دوره 8ماه منتهی به مردادماه با تحقق 141ریال سود به ازای هر سهم معادل 47درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را پوشش دهد.

براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت درآمد هر سهم سال مالی منتهی به آذرماه امسال را با دو هزار و ۹۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.
درآمدهای متفرقه برای سال مالی 85 به مبلغ 120میلیارد و 307میلیون ریال (41ریال به ازای هر سهم) بابت پیش‌بینی سود حاصل از فروش ساختمان است.
پیش‌بینی عملکرد سال مالی ۸۵ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها ۱۵درصد کاهش، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها ۱۸درصد افزایش، سود عملیاتی ۲درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۱۴درصد افزایش یافته است.
با وجود عدم تغییر در پیش‌بینی درآمد هر سهم جزئیات پیش‌بینی مذکور تغییر یافته است که شرکت دلایل تغییر را کاهش سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها به دلیل شرایط حاکم بر بازار، کاهش سود حاصل از سرمایه‌گذاری در سایر شرکت‌ها به دلیل کاهش سود تقسیمی شرکت‌های سرمایه‌پذیر و افزایش سود حاصل از سایر فعالیت‌ها به دلیل افزایش سود اوراق مشارکت و افزایش درآمدهای غیرعملیاتی با توجه به پیش‌بینی فروش ساختمان اعلام کرده است.
هیات‌مدیره «ونیکی» تصمیم دارد سود قابل تقسیم سال ۸۵ بین صاحبان سهام را به میزان حداقل مقرر شده در قانون تجارت به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.