فارس- شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مانع تراشی این شرکت را در برگزاری به موقع نمایشگاه بازار سرمایه رد کرد. شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی در پی انتشار خبری مبنی‌بر لغو احتمالی دومین نمایشگاه بازار سرمایه اعلام کرد: «سومین دوره نمایشگاه بیمه، بانکداری و بازار سرمایه، نمایانگر این واقعیت است که بخش‌های مرتبط با موضوع نمایشگاه، استقبال چندانی از نمایشگاه به عمل نیاورده‌اند و نیز با توجه به اینکه در سال گذشته این نمایشگاه برگزار شد و به‌رغم مساعدت‌های لازم از سوی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، مجری برگزار‌کننده موفق به جذب مخاطب این نمایشگاه نشده است، به طوری که از حداقل‌های لازم برای برگزاری یک نمایشگاه داخلی برخوردار نیست.

از سوی دیگر عدم اقدام به موقع مجری جهت امضای توافقنامه و تعیین زمان (۳ روز) به مجری و پیگیری‌های مستمر شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در جهت تسریع در کار، مشخص شد مجری محترم نمایشگاه به دلیل عدم توفیق در جذب تعداد کافی مشارکت کننده، در اجرای آن تردید دارد. همواره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران نسبت به تشویق مجری جهت برگزاری نمایشگاه تلاش کرده است و با در نظر گرفتن این که اتلاف وقت از سوی مجری صورت می‌گیرد، عملا برگزاری نمایشگاه را غیرممکن ساخته است.

لذا، انتشار اخبار در خصوص مانع تراشی کذب محض است و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران مطالب عنوان شده را صحیح نمی‌داند.

ضمنا، به اطلاع می‌رساند هیچ گونه اقدامی از سوی مجری در خصوص درخواست به تعویق انداختن نمایشگاه صورت نپذیرفته است.