گروه بورس- بین‌المللی محصولات پارس درآمد هرسهم سال مالی منتهی به تابستان 86 را با 5میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 2هزار و 721ریال پیش‌بینی کرده است.

براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، پیش‌بینی عملکرد «شپارس» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۳درصد افزایش، قیمت تمام‌شده کالای فروش رفته ۲درصد افزایش، سود عملیاتی ۲۲درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۳درصد افزایش نشان می‌دهد که شرکت دلایل تغییرات را اعلام نکرده است.
پیش‌بینی مبلغ 1466میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها (معادل 20درصد از کل سود خالص) برای سال مالی 85، شامل درآمد حاصل از سود اوراق مشارکت، درآمد حاصل از سود سهام و زیان حاصل از فروش سهام است. همچنین مبلغ 2میلیاردریال ‌درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها (معادل 12درصد از کل سود خالص) برای سال مالی 86 شامل درآمد حاصل از سود اوراق مشارکت و درآمد حاصل از سود سهام است.
هیات‌مدیره تصمیم دارد سود قابل تقسیم سال مالی منتهی به شهریور ۸۶ بین صاحبان سهام را مبلغ ۲۸۰ریال خالص برای هرسهم به مجمع عمومی عادی سالیانه پیشنهاد کند.
شرکت افزایش سرمایه از مبلغ 5میلیارد ریال به 70میلیارد ریال را در دست بررسی دارد.
بین‌المللی محصولات پارس طرح تاسیس کارخانه تولید مواد پاک‌کننده در جنت‌آباد گرمسار را با برآورد سرمایه‌گذاری ۳۰۲میلیارد و ۱۵۸میلیون ریال (درصد پیشرفت کار تاکنون ۷درصد می‌باشد) در دستور کار دارد در ضمن زمان بهره‌برداری از طرح، پایان سال ۸۶ برآورد شده است.
این در حالی است که «شپارس» درآمد هرسهم سال مالی منتهی به شهریور امسال را مبلغ 2هزار و 413ریال پیش‌بینی کرده است که تا پایان دوره نه ماه منتهی به خردادماه توانست با تحقق یک‌هزار و 832ریال سود به ازای هرسهم معادل 76درصد از پیش‌بینی درآمد هرسهم خود را پوشش دهد.