ارزش معاملات گروه تجهیزات  از 184 میلیارد ریال گذشت

گروه بورس - جمع معاملات گروه ماشین‌آلات و تجهیزات از ابتدای مرداد ماه تاکنون بالغ بر ۱۸۴میلیارد و ۹۱۱میلیون ریال بود. به گزارش خبرنگار ما، در این مدت ۴۵میلیون و ۸۱ هزار و ۱۵۷ سهم این گروه از ۱۰ شرکت از سوی چهارهزار و ۷۵۷ خریدار حقیقی و حقوقی و در ۱۰هزار و ۴۶۳ دفعه دادوستد شد.

در این مدت شرکت تراکتورسازی ایران با معامله بیش از ۱۹میلیون و ۷۶۸هزار و ۹۵۰ سهم به ارزش ۱۰۷میلیارد و ۵۸۰میلیون، رده نخست بیشترین ارزش معاملات و سهام معامله شده را در گروه ماشین‌آلات و تجهیزات به خود اختصاص داد.

از ابتدای مرداد ماه دو هزار و ۱۳۶ خریدار در چهار هزار و ۵۳۹ دفعه اقدام به دادوستد سهام «تایرا» کردند. این دادوستدها باعث شد تا سهام این شرکت در این دوره دارای درصد نوسان مثبت ۷۷/۸درصد شود.

همچنین کمباین‌سازی توانست با ۱۲میلیون و ۳۲۱هزار و ۹۳۹ سهام معامله شده به ارزش ۵۰میلیارد و ۸۲۸میلیون ریال در جایگاه دوم این گروه از نظر ارزش معاملات و تعداد سهام معامله شده قرار گیرد. در این مدت یک هزار و ۴۶۵ خریدار اقدام به دادوستد سهام این شرکت در دو هزار و ۹۸۵ دفعه کردند.

همچنین هپکو با خرید و فروش نه میلیون و ۶۴۲هزار و ۵۸۹ سهم به ارزش ۱۳میلیارد و ۹۷۵میلیون ریال، جایگاه سوم این گروه را از نظر ارزش معاملات و تعداد سهام معامله‌شده داشت. خریداران هپکو ۹۶۴ نفر بودند که سهام این شرکت را در دو هزار و ۴۱۴ دفعه

خرید و فروش کردند.