اهواز

در معاملات روز دوشنبه در بورس منطقه‌ای خوزستان تعداد ۳۶۵هزار و ۶۵۵سهم به ارزش یک میلیارد و ۶۰۹میلیون ریال مبادله شد که ۱/۶درصد آن مربوط به خرید سهام بوده است.

بیشترین مقدار خرید و فروش را به ترتیب سرمایه‌گذاری معادن و فلزات و سیمان فارس و خوزستان داشت و بیشترین ارزش ریالی معاملات نیز بر روی پتروشیمی آبادان و سرمایه‌گذاری معادن و فلزات انجام شد. همدان

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۳۹هزار و ۷۴سهم به ارزش ۱۴۸میلیون و ۹۴۱هزار و ۳۴۰ریال داد و ستد شد که ۴۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود.پتروشیمی خارک، خوراک دام پارس و سرمایه‌گذاری پتروشیمی بیشترین ارزش معاملات و سرمایه‌گذاری پتروشیمی و تراکتورسازی ایران بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۲میلیون سهم به ارزش ۶میلیارد ریال مبادله شد که ۳۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

تعداد کل خریداران سهام بالغ‌بر ۱۸۷نفر بود. در منطقه خراسان بیشترین تعداد خریدار را سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، ملی سرب و روی، هپکو داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، ملی سرب و روی و سرمایه‌گذاری مسکن انجام شد.

قزوین

تالار بورس منطقه‌ای قزوین در روز دوشنبه شاهد دادوستد ۳۵۴هزار و ۸۸۵سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۷۸۸میلیون و ۱۰هزار ریال بود.دیروز در تالار قزوین سهام ملی سرب و روی ایران، ایران‌خودرو، کارخانه فارسیت دورود و تولید سموم علف‌کش بیشترین تعداد خریداران را داشت و سهام ملی سرب و روی ایران،‌ معدنی و صنعتی چادرملو و ایران‌خودرو بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

‌۶/۵۶درصد از معاملات امروز بورس قزوین مربوط به خرید بود و ۴/۳۴درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت.

اصفهان

دیروز سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با ۲۲۱خریدار، پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود.در این روز تعداد سه‌میلیون و ۳۲۲هزار و ۴۲۸سهم به ارزش ۷/۱۴میلیارد ریال در بورس اصفهان دادوستد شد.سهم اصفهان در کل معاملات بورس ۲/۱۱درصد و سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۳۹درصد بود.