گروه بورس ‌ـ بیتا احمدی: سهامداران و مشتریان شرکت نیرومحرکه می‌توانند به آدرس اینترنتی www.nmir.com مراجعه کنند. به محض ورود به سایت شرکت نیرومحرکه نمای زیبایی از کارخانه به همراه موتورسیکلتی با آرم NAMI را می‌بینید.

در وسط صفحه نخست این سایت، شرکت نیرومحرکه که متخصص در امر تولید و طراحی چرخدنده و گیربکس، موتورسیکلت و ماشین‌آلات کشاورزی است قرار دارد.

در سمت راست این سایت چند لینک گنجانده شده است که عبارتند از: محصولات، بازرگانی، سفارش، تقاضای کار و در سمت چپ این سایت اخبار شرکت تعبیه شده است. تا آخرین خبر آن در حال حاضر، «زمان آزمایشی سایت به اتمام رسید» است.

در لینک محصولات این شرکت، مشتریان می‌توانند مدل موتورسیکلت خود را انتخاب کنند. در این قسمت هم دوچرخه و هم موتورسیکلت در طرح‌ها و مدل‌های مختلف قرار دارد.نامی و نیما در مدل‌های مختلف همچنین قطعات خودرو و گیربکس پژو۲۰۶، پژو آرـ‌‌دی، پژو ۴۰۵ و پیکان را این شرکت می‌سازد. در لینک بازرگانی نیز خدمات فروش و پس از فروش این شرکت و همچنین بازرگانی خارجی (صادرات) فروش به نمایندگان مجاز شرکت و فروش به اشخاص به صورت مربوط نشان داده شده است. اما متاسفانه در سایت شرکت نیرومحرکه لینکی برای امور سهام و اطلاعات مالی این شرکت قرار داده نشده است تا سهامداران و افرادی که می‌خواهند به اطلاعات مالی شرکت دسترسی پیدا کنند، به این بخش مراجعه و اطلاعات مورد نظرشان را دریافت کنند. امیدواریم در آینده نزدیک مسوولان فنی این سایت لینکی را برای پرداختن به گزارش‌های مالی شرکت برای سهامدارانشان اختصاص دهند.