معرفی سایت گروه صنعتی سدید

گروه بورس- بیتا احمدی: مشتریان و سهامداران گروه صنعتی سدید می‌توانند به سایت اینترنتی WWW.Sadid.ir مراجعه کنند. به محض ورود به سایت اینترنتی گروه صنعتی سدید یک صفحه سفید و آبی پیش رویتان باز می‌شود که دوزبانه بوده و کاربران می‌توانند به هریک از زبان‌های فارسی یا انگلیسی اطلاعات موردنظرشان را دریافت کنند.

این شرکت یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های صنعتی در زمینه طراحی، مهندسی، ساخت تجهیزات و ماشین‌آلات، لوله‌های فولادی درزجوش مستقیم و اسپیرال، پیمانکار پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی و شبکه‌های آب و فاضلاب و ساخت نیروگاه‌های بادی است.

در سمت چپ سایت گروه صنعتی سدید، لینک‌های متعددی را می‌بینید که بدین قرارند: صفحه اول سایت، اخبار، سایت‌های دیگر، چشم‌انداز در یک نگاه، پیام مدیرعامل، شرکت‌های تابعه و با ما تماس بگیرید.

در پایین همین سمت شماره تلفن‌های تماس و آدرس گروه صنعتی سدید قرار دارد. در لینک اخبار، سهامداران این شرکت برای دسترسی به اطلاعیه‌های توزیع سهام سال ۸۴ و مرتبط شدن با امور سهام این شرکت می‌توانند به آدرس‌:

h-naalbandian@ Sadid.ir‌ مراجعه کنند.

در لینک سایت‌های دیگر گروه صنعتی سدید، شرکت‌های تابعه و سایت‌های مرتبط بدین شکل آمده است:

WWW.Sadidlp.com

WWW.Sadidjs.com

WWW.SadidR.com

و... .

سایت‌های اطلاعات بورسی برای آگاهی از آخرین قیمت سهام به شکلWWW.abanbroker.com وWWW.irbourse.com موجود است.

همچنین در لینک چشم‌انداز گروه صنعتی سدید آرمان‌های این گروه، بیانیه ارزش‌های این گروه، ماموریت گروه صنعتی سدید به عنوان یک شرکت مادر که عبارت است از مدیریت و سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها و فعالیت‌های اقتصادی در زمینه‌های تولیدی و خدماتی مرتبط با پروژه‌های صنعتی داخل و خارج از کشور آمده است.

در لینک پیام مدیرعامل به سهامداران این شرکت می‌توانند گفتار مهندس محمدمهدی طوفانی‌نژاد را ببینند. در این بخش وی به سرمایه‌گذاری‌هایی که از سال ۱۳۴۲ تاکنون در این شرکت انجام شده، پرداخته است.

طوفانی‌نژاد در این بخش ارزش سهام و حجم معاملات سهام گروه صنعتی سدید در بورس تهران را توصیف کرده است.

در لینک شرکت‌های تابعه این گروه، آرم و نام شرکت‌ها به تفکیک فعالیت‌هایشان آمده است که عبارتند از: شرکت لوله و تجهیزات سدید، سدید جهان صنعت، سداد ماشین، سدید ریخته‌گر، فالق صنعت، صبا نیرو، لوله‌سازی ماهشهر، سدید تدبیر و

SIG International Ltd.