کرمان

روزگذشته در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۶۶۸هزار سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۷۱۰میلیون ریال معامله شد که ۷۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام شرکت‌های داروسازی رازک، املاح معدنی و بانک کارآفرین بود. سمنان

دیروز تعداد ۸۰۱هزار و ۴۴۶سهم جمعا به ارزش ۵میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد داد و ستد قرار گرفت.

از کل معاملات صورت‌گرفته ۲۳درصد به خرید و ۷۷درصد به فروش اختصاص داشت.

بیشترین حجم معامله خرید سهام در بورس منطقه سمنان در این روز به سهام توسعه معادن و فلزات اختصاص داشت.

ساری

روز شنبه در تالار ساری، تعداد ۹۱۶هزار و ۹۹۱سهم به ارزش بیش از ۶میلیارد و ۲۹۵میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت.

از کل معاملات انجام‌شده در این روز حدود ۲۳درصد مربوط به خرید و حدود ۷۷درصد مربوط به فروش سهام بود.

بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز: فرآوری مواد معدنی، سرمایه‌گذاری البرز، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات و ملی سرب و روی بودند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۲۷۹هزار و ۱۴۷ سهم به ارزش بیش از ۹۶۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۹۷درصد آن به خرید و ۳درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت.

بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به شرکت سرمایه‌گذاری معادن و فلزات بود.

کرج

دیروز در تالار معاملات کرج تعداد ۳میلیون و ۵۱۲هزار و ۷۷۰ سهم به ارزش ۱۲۱۹۳میلیون ریال دادوستد شد.

سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین حجم و ارزش خرید را در این روز به خود اختصاص داد. همچنین بانک پارسیان بیشترین حجم و شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران بیشترین ارزش فروش را داشتند. معاملات کرج معادل ۳/۴درصد کل معاملات بازار بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز شنبه شاهد دادوستد ۴۸۰هزار و ۶ سهم (متعلق به ۲۸ شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۲۴میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۷۳درصد به خرید و ۲۷درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات فرآوری مواد معدنی ایران و تولید سموم علف کش بیشترین تعداد خریداران را داشتند و سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، فرآوری مواد معدنی ایران و تولید سموم علف کش بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی تعداد یک‌میلیون و ۷۲۱هزار و ۹۸۷ سهم از سهام ۵۱ شرکت به ارزش ۸/۷میلیارد ریال دادوستد شد که ۸۱درصد آن مربوط به خرید و ۱۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

دیروز در بورس تبریز، شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و تراکتورسازی ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را داشتند.

اصفهان

دیروز در بورس منطقه‌ای اصفهان، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با ۱۱۲ خریدار پرطرفدارترین سهم شد.

در این روز تعداد ۲میلیون و ۶۶۴هزار و ۲۹۱ سهم به ارزش ۳/۹میلیارد ریال در بورس اصفهان دادوستد شد. در این روز ۳۰۴ خریدار ۸۶ سهم را خرید و فروش کردند. به این ترتیب سهم اصفهان در کل بورس ۵/۶درصد و سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۵/۵۹درصد بود.

اهواز

در معاملات روز شنبه در بورس منطقه‌ای خوزستان تعداد ۲۲۹هزار و ۷۸۰ سهم به ارزش یک میلیارد و ۱۲میلیون ریال مبادله شد که ۹/۲۲درصد آن مربوط به خرید سهام بود.

بیشترین مقدار خرید و فروش را بانک پارسیان و پتروشیمی آبادان داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات نیز روی پتروشیمی آبادان و خدمات دریایی تایدواتر انجام شد.

همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۶۶هزار و ۳۷۲سهم به ارزش ۱۵۲میلیون و ۶۴۱هزار و ۶۹۴ریال دادوستد شد که ۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۹۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

صنایع جوشکاب یزد، بانک پارسیان و سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران بیشترین ارزش معاملات و داروسازی سبحان بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۲میلیون سهم به ارزش ۱۰میلیارد ریال مبادله شد که ۵۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

یزد

روز شنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۴۳۶هزار و ۲۵۰سهم به مبلغ یک‌میلیارد و ۲۴۴میلیون و ۲۲۸هزار و ۷۵۹ ریال مبادله شد.

بیشترین تعداد خریدار را سهام سرمایه‌گذاری معادن و فلزات با ۲۴نفر داشت.