گروه بورس- شرکت پارس‌سوئیچ فروش امسال خود را با 19‌درصد افزایش پیش‌بینی کرده است.

براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، شرکت پارس سوئیچ پیش‌بینی درآمد حاصل از فروش سال مالی‌جاری را مبلغ ۳۰۹‌میلیارد و ۱۱۱‌میلیون ریال اعلام کرده است که طی بهار امسال «بسوئیچ» مبلغ ۲۷‌میلیارد و ۳۴۹‌میلیون ریال درآمد کسب کرد.
شرکت «بسوئیچ» درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه سال 85 را با سرمایه 90‌میلیارد ریال مبلغ 563‌ریال پیش‌بینی کرده است. در دوره گزارش شده 43‌ ریال از پیش‌بینی درآمد هر سهم از سوی شرکت پوشش داده شده است.
این شرکت پروژه کلید خلاء با برآورد سرمایه‌گذاری ۶‌میلیارد و ۵۰۰‌میلیون ریال را با هزینه انجام شده به مبلغ یک‌میلیارد و ۱۵۰‌میلیون ریال و پیشرفت کار ۴۸‌درصدی، در دستور کار خود دارد. تاریخ بهره‌برداری از این طرح پایان تیر ماه سال ۸۶‌ اعلام شده است. پیش‌بینی عملکرد «بسوئیچ» برای سال مالی جاری در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۹‌درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۷‌درصد افزایش، سود عملیاتی یک‌درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۳‌درصد افزایش داشته است.
هیات مدیره شرکت پارس‌سوئیچ در نظر دارد حداقل 50‌درصد از سود پیش‌بینی شده سال مالی 85‌ را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

pic1