گروه بورس‌ـ تامین ماسه ریخته‌گری پیش‌بینی کرد تا پایان امسال از فروش انواع محصولات خود مبلغ 56میلیارد و 413میلیون ریال درآمد کسب کند. این پیش‌بینی نسبت به دوره مشابه سال قبل 42درصد افزایش دارد.

براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت تا پایان دوره سه ماه منتهی به خرداد ماه از فروش محصولات خود ۱۲میلیارد و ۳۶۳میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت که این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۴درصد افزایش داشت و توانست ۲۲درصد از بودجه این شرکت را پوشش دهد.
این در حالی است که «کماسه» درآمد هر سهم امسال را با 10میلیارد و 500میلیون ریال سرمایه به‌طور خالص مبلغ 2هزار و 23ریال پیش‌بینی کرده است که تا پایان دوره سه ماه منتهی به خرداد ماه توانست با تحقق 390ریال سود به ازای هر سهم معادل 19درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را پوشش دهد.
پیش‌بینی عملکرد تامین ماسه‌ریخته‌گری برای سال‌مالی ۸۵ در مقایسه با عملکرد واقعی سال‌مالی قبل به ترتیب بهای تمام‌شده کالای فروش رفته ۴۹درصد افزایش، سود عملیاتی ۴۴درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۳درصد افزایش نشان می‌دهد.
هیات‌مدیره تصمیم دارد، 80 تا 100درصد از سود خالص سال‌جاری را به عنوان سود قابل تقسیم سال 1385 بین صاحبان سهام به مجمع عمومی عادی سالیانه پیشنهاد کند.
اقلام عمده خالص درآمد (هزینه)های متفرقه سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ شامل سود حاصل از فروش کامیون‌های مستعمل و سود سپرده‌های بانکی است.
«کماسه» اعلام کرده است طبق مفاد ماده 132 قانون مالیات‌های مستقیم و با توجه به صدور پروانه بهره‌برداری جدید در سال 1383، شرکت به مدت 4سال از سال 1383 تا سال 1387 مشمول معافیت 80درصد از مالیات عملکرد است.

pic1