تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۷۴۴هزار و ۲۲۸ سهم از سهام ۵۰ شرکت به ارزش ۸/۳میلیارد ریال دادوستد شد که ۷۳درصد آن مربوط به خرید و ۲۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود. از میان ۱۵ کارگزاری فعال در بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی، بیشترین ارزش معاملاتی خرید مربوط به کارگزاری سرمایه و دانش با ارزش ۹۳۶میلیون ریال و بیشترین ارزش معاملاتی فروش مربوط به کارگزاری بانک رفاه کارگران با ارزش ۳۸۰میلیون ریال بود. در این روز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش مربوط به شرکت‌های فرآوری مواد معدنی و تراکتورسازی ایران بود. زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد دادوستد ۳۷۲هزار و ۱۷۳ سهم (متعلق به ۳۴ شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۴۱۱میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۷۱درصد به خرید و ۲۹درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.در بورس منطقه‌ای زنجان در مجموع ۵۳ خریدار اقدام به خرید سهام کردند.همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های بانک پارسیان، تولید سموم علف‌کش و ایران خودرو به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های فرآوری مواد معدنی ایران، تولید سموم علف‌کش و نفت بهران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

سمنان

دیروز تعداد ۴۰۹هزار و ۱۹۵ سهم جمعا به ارزش ۲میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت.

از کل معاملات صورت گرفته ۵۱درصد به خرید و ۴۹درصد به فروش اختصاص داشت. ضمنا در این روز نماد ۲۵ شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که ۱۲ نماد با افزایش و ۱۳ نماد با کاهش مواجه بود.پرطرفدارترین سهام در بورس منطقه سمنان در این روز به ترتیب سهام شرکت‌های فرآوری مواد معدنی و توسعه معادن فلزات بودند.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۲۲۱هزار سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۱۲۷میلیون ریال معامله شد که ۴۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۳درصد آن مربوط به روش سهام بود. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توکا فولاد، داروسازی زهراوی و لیزینگ خودرو غدیر بود.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد یک‌میلیون سهم به ارزش ۴میلیارد ریال مبادله شد که ۴۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۶۸ شرکت بود. از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۲۷ شرکت افزایش و ۳۶ شرکت کاهش داشته است و تعداد ۵ شرکت بدون تغییر بودند. تعداد کل خریداران سهام بالغ بر ۱۸۸ نفر بود. در منطقه خراسان بیشترین تعداد خریدار را سهام شرکت‌های ایران خودرو، توس گستر، سرمایه‌گذاری پتروشیمی داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های تراکتورسازی، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و فرآوری مواد معدنی انجام شد.

اهواز

در معاملات روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای خوزستان تعداد ۱۲۶هزار و ۹۲۸سهم به ارزش ۷۷۲میلیون ریال مبادله شد که ۸/۲۶درصد آن مربوط به خرید سهام بود. بیشترین مقدار خرید و فروش را به ترتیب پتروشیمی آبادان و تولید تجهیزات سنگین هپکو داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات نیز بر روی پتروشیمی آبادان و ملی سرب و روی ایران انجام شد.

اصفهان

دیروز در بورس منطقه‌ای اصفهان تعداد ۷میلیون و ۹۴۹هزار و ۴۱۲سهم به ارزش ۳/۱۸میلیارد ریال دادوستد شد.

در این روز ۲۱۲خریدار اصفهانی سهام ۷۲شرکت را در بورس منطقه‌ای اصفهان خرید و فروش کردند که در نتیجه سهام ۳۳شرکت با افزایش قیمت و ۳۳شرکت با کاهش قیمت روبه‌رو شد. همچنین قیمت سهام ۶شرکت بدون تغییر بود. دیروز سهم اصفهان در کل بورس ۱/۱۰درصد بود و سهم خرید در کل مبادلات این شهر ۸/۱۴درصد شد. دیروز شیر پاستوریزه پگاه اصفهان باارزش‌ترین سهام بورس اصفهان بود و سرمایه‌گذاری توسعه شهری توس‌گستر با ۲۵خریدار پرطرفدارترین سهم در این منطقه بود.

قم

دیروز در بورس منطقه‌ای قم ۳۸درصد معاملات انجام شده مربوط به خرید و ۶۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در این روز ۴۸خریدار قمی تعداد ۳۰۴هزار و ۹۷۵سهم و حق تقدم را به ارزش ۸۹۶میلیون و ۴۳۱هزار و ۸۷۱ریال خرید و فروش کردند. در این روز سهام ۲۴شرکت از سوی خریداران معامله شد که شرکت‌‌های موتورسازان تراکتورسازی، هپکو و سرمایه‌‌گذاری توس‌گستر سه شرکت برتر از نظر تعداد خریدار بودند. همچنین شرکت‌های تراکتورسازی ایران، هپکو و سرمایه‌گذاری توس‌گستر بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

یزد

روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۲۷۰هزار و ۱۸۹سهم به مبلغ ۷۶۴میلیون و ۹۳۶هزار و ۱۰۲ریال مبادله شد. در این روز در تالار یزد تعداد ۴۵نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام ایران‌‌خودرو با ۶نفر داشت. بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام نیرو ترانس و کمترین ارزش ریالی معاملات روی سهام بانک اقتصاد نوین انجام شد.

شیراز

در معاملات روز چهارشنبه در بورس فارس تعداد ۶۹۴هزار سهم مبادله شد که ۵۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در بورس فارس در مجموع ۱۰۰نفر روز چهارشنبه اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را به ترتیب سهام تایدواتر، فرآورده مواد معدنی و گروه بهمن با ۱۳ و ۸ و ۸نفر خریدار داشته و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شر‌کت‌های فرآورده مواد معدنی، تراکتورسازی و گروه صنعتی قطعات اتومبیل انجام شد.