گروه بورس‌ـ شرکت تولید مواداولیه داروپخش تقسیم مبلغ پنج‌هزار و 667ریال سود به ازای هر سهم را برای سال‌مالی 85 در نظر دارد.

براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، این شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال‌مالی جاری را با سرمایه ۳۰میلیارد ریال، مبلغ شش‌هزار و پنج‌ریال اعلام کرده است.
شرکت «دتماد» در سایر پیش‌بینی‌های خود برای امسال در مقایسه با سال قبل به ترتیب در زمینه فروش با 15درصد افزایش، بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته با 19درصد افزایش، سود عملیاتی با 16درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات با 11درصد افزایش روبه‌رو است.
«دتماد» براساس مجوز وزارت صنایع، طرح تولید ۷نوع محصول جدید را در دست اجرا دارد که سرمایه‌گذاری مورد نیاز آن مبلغ ۱۲میلیارد ریال (سرمایه‌گذاری انجام شده تاکنون مبلغ ۱۲میلیارد ریال و ۹۰درصد پیشرفت کار داشته است) بوده که یک محصول در مرحله بهره‌برداری آزمایشی، سه محصول در مرحله تولید و باقی نیز در سال ۸۵ به بهره‌برداری می‌رسد. آثار ملی محصولات یادشده در سال ۸۶ مشخص می‌شود.
هیات‌مدیره تولید مواد اولیه داروپخش افزایش سرمایه از مبلغ 30میلیارد ریال به مبلغ 72میلیارد ریال (معادل 140درصد) از محل اندوخته طرح و توسعه (مبلغ 12میلیارد ریال) و مطالبات و آورده نقدی سهامداران (مبلغ 30میلیارد ریال) را در نظر دارد.

pic1