اصفهان

روز دوشنبه در بورس منطقه‌ای اصفهان تعداد ۴میلیون و ۲۷۴هزار و ۱۶۹سهم به ارزش ۴/۲۶میلیارد ریال دادوستد شد. در این روز تعداد ۵۰۹خریدار اصفهانی سهام ۸۴ شرکت را خرید و فروش کردند. سهم اصفهان در کل مبادلات بورس ۴/۱۳درصد بود که سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۸/۶۱درصد شد. تراکتورسازی پرطرفدارترین سهم بورس اصفهان در روز دوشنبه بود. ساری

روز دوشنبه در تالار ساری، تعداد ۶۱۹هزار و ۳۷۷سهم به ارزش بیش از ۸میلیارد و ۱۴۴میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۷۴درصد مربوط به خرید و حدود ۲۶درصد مربوط به فروش سهام بود. بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز: فرآوری مواد معدنی، فاسمین، سرمایه‌گذاری توس‌گستر و باما بودند.

سمنان

روز دوشنبه تعداد ۲۲۷هزار و ۴۹۴سهم جمعا به ارزش ۲میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات صورت گرفته ۳۵درصد به خرید و ۶۵درصد به فروش اختصاص داشت.

اهواز

در معاملات روز دوشنبه در بورس منطقه‌ای خوزستان تعداد ۲۹۵هزار و ۹۵سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۷۰میلیون ریال مبادله شد که ۲۸درصد آن مربوط به خرید سهام بود. بیشترین مقدار خرید و فروش را به ترتیب بانک پارسیان و سیمان فارس و خوزستان داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات نیز روی پتروشیمی آبادان و سیمان فارس و خوزستان انجام شد.

همدان

در معاملات دوشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۱۲۷هزار و ۷۸۰سهم به ارزش ۴۹۶میلیون و ۳۲۳هزار و ۸۵۶ریال دادوستد شد که ۴۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. باما، بانک‌پارسیان و ایران‌ارقام بیشترین ارزش معاملات و باما و سخت‌آژند بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند.

مشهد

روز دوشنبه در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد یک‌میلیون سهم به ارزش ۶‌میلیارد ریال مبادله شد که ۶۲‌درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۸‌درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در منطقه خراسان بیشترین تعداد خریدار را سهام شرکت‌های باما، توس‌گستر، نیروترانس داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌‌های فرآوری مواد معدنی، باما و توس‌گستر انجام شد.

کرمان

روز دوشنبه در تالار بورس منطقه‌ای کرمان ۵۲۰‌هزار سهم بیش از یک‌میلیارد و ۴۹۷میلیون ریال معامله شد که ۳۸‌درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۲‌درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات مربوط به شرکت‌‌های پارس‌دارو، کربن ایران و معادن منگنز ایران بود.

تبریز

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌‌ای آذربایجان‌شرقی، تعداد ۷۲۸‌هزار و ۲۸۷‌سهم از سهام ۵۵‌شرکت به ارزش ۸/۴‌میلیارد ریال دادوستد شد که ۴۹‌درصد آن مربوط به خرید و ۵۱‌درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش بورس تبریز در این روز متعلق به فرآوری مواد معدنی ایران و باما بود.

شیراز

در معاملات روز دوشنبه در بورس فارس تعداد ۶/۱‌میلیون سهم به ارزش ۷‌میلیارد ریال مبادله شد که ۴۴‌درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۶‌درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین تعداد خریدار را به ترتیب سهام پارس‌خودرو، فرآورده مواد معدنی و سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی با ۳۶، ۲۱ و ۱۷‌نفر خریدار داشت.

کیش

در معاملات روز دوشنبه تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۴۸۳‌هزار و ۹۵۰‌سهم به ارزش ۳‌میلیارد و ۳۰۲‌میلیون ریال از سهام ۲۰ شرکت داد و ستد شد که از این تعداد ۶۸‌درصد مربوط به خرید و ۳۲‌درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده سیمان فارس و خوزستان و سنگ‌آهن گل‌گهر از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

کرج

روز دوشنبه در تالار معاملات کرج تعداد ۳‌میلیون و ۲۰۸‌هزار و ۹۸۷‌سهم به ارزش ۱۷۲۴۷میلیون ریال دادوستد شد که در بین سایر مناطق از نظر حجم و ارزش معاملات رتبه دوم را کسب کرد.

تراکتورسازی ایران بیشترین حجم و با ما بیشترین ارزش خرید را در این روز به خود اختصاص دادند. همچنین ایران‌خودرو بیشترین حجم و پتروشیمی اراک بیشترین ارزش فروش را داشتند.

رشت

در دادوستد روز دوشنبه بورس گیلان تعداد ۲میلیون و ۱۱هزار و ۴۵۴سهم به ارزش ۴/۹میلیارد ریال مبادله شد که ۴۱درصد آن مربوط به خرید سهام می‌باشد. سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، باما و فرآورده‌های معدنی ایران بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز دوشنبه، شاهد دادوستد ۴۹۴هزار و ۱۴۱سهم (متعلق به ۴۱شرکت) به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۶۲۸میلیون ریال بود. شرکت‌های پتروشیمی اراک، دارویی لقمان و ایران‌خودرو بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های پتروشیمی اراک، پتروشیمی شیراز و گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.