معرفی سایت شرکت نفت بهران

گروه بورس ـ بیتا احمدی: سهامداران و مشتریان شرکت نفت بهران می‌توانند به آدرس اینترنتی www.behranoil.com مراجعه کنند. با کلیک بر روی آدرس اینترنتی فوق و فشار بر روی کلید Enter صفحه‌ای پیش رویتان باز می‌شود به رنگ سفید و آبی که کاربران می‌توانند به هر یک از زبان‌های فارسی و یا انگلیسی اطلاعات مورد نظرشان را دریافت کنند.

در سمت راست صفحه اصلی این سایت لینک‌های مختلفی شامل: صفحه اصلی، درباره شرکت نفت بهران، محصولات بهران، خدمات ما، دفاتر مهندسی فروش، نیازمندی‌ها، علمی و آموزشی، زیست محیطی،‌ گزارش‌های مالی، اخبار و تازه‌ها، سفارش کالا، نظرسنجی مشتری و ارتباط با ما قرار گرفته است. با کلیک بر روی هر یک از لینک‌های بالا شما می‌توانید به اطلاعات مورد سوالتان دسترسی پیدا کنید.

هنگامی که بر روی لینک گزارش‌های مالی، نوک پیکان موس را می‌گذارید سه لینک جداگانه به نام‌های گزارش مالی، گزارش مجمع، گزارش سهام پیش رویتان باز می‌شود.

در لینک گزارش مجمع، سهامداران این شرکت می‌توانند از خلاصه تصمیم‌هایی که در مجمع نفت بهران گرفته شده است، با خبر شوند.

به گزارش هیات‌مدیره شرکت نفت بهران، مجمع عمومی شرکت در خردادماه سال ۸۴ و اردیبهشت ۸۳ نیز در این لینک قابل دسترسی است. پیام مدیرعامل شرکت به سهامداران که با کلیک بر روی کلید دریافت فایل، این پیام به صورت مبسوط در اختیار سهامداران قرار می‌گیرد.

در لینک گزارش مالی، تراز میان دوره برای سال ۸۴ و برآورد EPS شرکت نفت بهران برای سال‌مالی مزبور متن کامل آن قابل دسترسی است، اما متاسفانه ترازنامه سال ۸۵ این شرکت در این بخش دیده نمی‌شود، در لینک گزارش سهام شرکت نفت بهران تاریخ آخرین معامله، تعداد دفعات، تعداد خریدار، کمترین نرخ، بالاترین نرخ، نرخ میانگین، آخرین نرخ تغییر به قبل، درصد، تعداد سهام و حجم معاملات به صورت جدول نشان داده شده است.

در لینک درباره شرکت نفت بهران، لینک‌های تاریخچه، معرفی، رسالت، گواهینامه‌های بین‌المللی و گالری عکس قرار دارد که با کلیک بر روی هر یک اطلاعات مورد نظرتان می‌آیند.

در لینک علمی و آ‌موزشی این سایت که پربارترین قسمت این سایت می‌باشد، لینک های انتشارات، در فراست اشتراک نشریه پیام بهران، راهنمای انتخاب روغن، واژه‌نامه، پیوندها، دوره آموزشی، درخواست دوره، علم روانکاوی، سمینارها و پرش‌های متداول گنجانده شده است که با کلیک بر روی هر یک از آنها می‌توانید اطلاعات مورد نظرتان را پیدا کنید. در لینک علمی آموزشی، لینکی به نام پیوندها قرار دارد که در آن سایر سایت‌ها و وب‌سایت‌هایی که مرتبط با نفت بهران هستند، آمده است. آدرس سایت سازمان بورس اوراق بهادار تهران، سایت وزارت نفت، www.Astm.org/www.iso.ch و .... را در این قسمت از سایت می‌توانید مشاهده کنید.