گروه بورس- گروه بهمن درآمد هر سهم امسال را با سه هزار و ۲۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

براساس گزارش سازمان بورس و اوراق‌بهادار، «خبهمن» توانست طی ۹ماهه منتهی به آذر ماه با رسیدن به سود ۲۹۷ریالی برای هر سهم معادل ۸۵درصد از پیش‌بینی سود هر سهم را پوشش دهد. خالص درآمد (هزینه)های عملیاتی در عملکرد واقعی سال مالی ۸۵ و پیش‌بینی عملکرد سال مالی ۸۶ به ترتیب شامل مبلغ ۴۸۷میلیارد و ۳۷۰میلیون ریال و مبلغ ۶۶۴میلیارد و ۹۸۰میلیون ریال سود سرمایه‌گذاری در شرکت‌های گروه خودرو و قطعات است.پیش‌بینی عملکرد گروه بهمن برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۴۱درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۴۲درصد افزایش، سود عملیاتی ۳۹درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۴درصد کاهش نشان می‌دهد.

مطابق اطلاعات دریافتی، هیات‌مدیره در نظر دارد ۶۰درصد سود خالص سال مالی ۸۶ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.مجموع سود حاصل از سرمایه‌گذاری در شرکت‌های خودرو و قطعات و سود حاصل از سرمایه‌گذاری در سهام سایر شرکت‌ها در سال‌های مالی ۸۵ و ۸۶ به ترتیب به مبلغ یک‌هزار و ۱۵۳میلیارد و ۱۴۴میلیون ریال و مبلغ یک‌هزار و ۵۲میلیارد و ۴۴۳میلیون ریال، معادل ۹۹درصد و ۹۴درصد از سود خالص شرکت را طی سال‌های مالی مذکور تشکیل می‌دهد.