اصفهان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای اصفهان تعداد ۷/۱۹میلیون سهم به ارزش ۶۱میلیارد ریال دادوستد شد.

سهم اصفهان در کل بورس ۵/۹درصد و سهم خرید در کل مبادلات اصفهان به ۸/۵۴درصد رسید. ارومیه

هفته گذشته تعداد ۶/۴میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۲/۱۸میلیارد ریال بود که ۴۱درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بود.

زاهدان

هفته گذشته در بوس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱/۱میلیون سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۳۹۵میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۵۹درصد ارزش دادوستد این هفته را خرید سهام شامل شد.

شرکت‌های برتر این هفته: فولاد مبارکه، پارس‌خودرو و سامان گستر اصفهان بود.

کرج

در معاملات این هفته بورس کرج، تعداد ۷/۲۲میلیون سهم به ارزش بیش از ۵۴میلیارد و ۵۰۷میلیون ریال دادوستد شد.

در طی این هفته تالار کرج رتبه دوم معاملات را در بین سایر تالارهای منطقه‌ای به خود اختصاص داد.

تبریز

در این هفته تعداد ۸/۹میلیون سهم از سهام ۱۱۲ شرکت توسط ۱۷ کارگزار در بورس تبریز دادوستد شد.

۴۵درصد معاملات را خرید سهام و ۵۵درصد معاملات را فروش سهام تشکیل می‌دهد.

تعداد خریداران سهام ۱۲۸۶ نفر بوده است.

در مبادلات این هفته سهام سه شرکت کارخانه فارسیت دورود، سرمایه‌گذاری سپه و تراکتورسازی ایران بیشترین خریدار و سه شرکت فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو و تراکتورسازی ایران بیشترین ارزش ریالی معاملات را دارا بودند.

تالار سهم آشنا

هفته گذشته در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۷۱۰هزار و ۵۹۵ سهم به ارزش ۲میلیارد و ۴۶میلیون و ۱۰۸هزار ریال مبادله شد که ۵۷درصد ارزش معاملات مربوط به فروش و ۳۴درصد آن مربوط به خرید بود.

ضمنا شرکت‌های پتروشیمی فن‌آوران، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان و گل گهر بیشترین ارزش معاملات این تالار را طی هفته گذشته به خود اختصاص دادند.

همدان

در هفته منتهی به اول اسفند تعداد یک میلیون و ۲۴۲هزار و ۵۲ سهم به ارزش ۳میلیارد و ۶۵۵میلیون و ۷۴۲هزار و ۲۳۱ ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد که ۵۲درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۴۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

همچنین در این هفته به ترتیب شرکت‌های فولاد خوزستان، فولاد مبارکه اصفهان و ایران‌خودرو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۶۹میلیون و ۸۵۰هزار سهم به ارزش ۹۶۰میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال از سهام ۶۸ شرکت دادوستد

شد که از این تعداد یک درصد مربوط به خرید و ۹۹درصد مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌های دادوستد شده نیز شرکت فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

کرمانشاه

طی هفته گذشته در بورس منطقه‌ای کرمانشاه تعداد ۱۱۷۹هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۳۴۸۶میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت که نسبت به هفته قبل از لحاظ حجم ۴۰درصد کاهش و از لحاظ ارزش ۶۷درصد کاهش داشته است.

همچنین از این میزان معاملات ۴۲درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود.

زنجان

بورس منطقه‌ای زنجان در هفته منتهی به اول اسفند ماه شاهد دادوستد ۵میلیون و ۷۲۳هزار و ۵۵۸ سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۷۱ شرکت) به ارزش بیش از ۱۸میلیارد و ۴۵۳میلیون ریال بود که نسبت به هفته گذشته ۳درصد کاهش داشت.

در این هفته از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۴۶درصد به خرید و ۵۴درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

همچنین از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، گروه دارویی سبحان و زامیاد به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را به خود اختصاص دادند.