گروه بنگاه‌ها - شرکت ایران خودرو دیزل طی ۹ ماه ابتدای سال جاری از فروش محصولات خود مبلغ دو هزار و ۵۴۳ میلیارد ریال درآمد کسب کرد.

به گزارش بورس و اوراق بهادار، «خاور» فروش امسال را مبلغ چهار هزار و ۷۷۹ میلیارد ریال پیش بینی کرده که طی دوره یاد شده معادل ۵۳ درصد از این رقم را پوشش داد. «خاور» برای سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ۹۱ با سرمایه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال مبلغ ۴۹۰ ریال زیان به ازای هر سهم پیش بینی کرده که در همین دوره مبلغ ۴۴۲ ریال از این رقم را شناسایی کرد.

شرکت پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۱ را طی سال مالی ۹۰ مبلغ ۲۵۷ ریال، در تاریخ ۱۵ شهریور ماه ۹۱ مبلغ ۲۶۰ ریال و در تاریخ۱۱ دی ماه ۹۱ مبلغ ۲۳۴ ریال زیان اعلام کرده بود که مطابق اطلاعات دریافتی زیان هر سهم را مبلغ ۴۹۰ ریال اعلام کرده که دلایل تعدیل را کاهش تعدادی و ریالی فروش با توجه به عملکرد ۹ ماهه۹۱ ، پیش‌بینی درآمد فروش سهام بانک پارسیان که در محاسبات منظور نشده و در صورت فروش آن توسط شرکت ایران خودرو درآمد حاصله شناسایی و در سود و زیان سال ۹۱ منظور خواهد شد و در سایر درآمدهای غیر عملیاتی درآمد حاصل از توافق با دایملر براساس درآمد تحقق یافته تاکنون منظور شده و مراحل نهایی مذاکرات در جهت افزایش مبلغ درآمد با شرکت دایملر در حال انجام است.