گروه بنگاه‌ها- مهتاب رحمتعلی: مجمع عمومی عادی سالانه همراه اول تقسیم ۹۰۲ تومان سود به ازای هر سهم سال مالی ۹۱ را تصویب کرد که از امروز به سهامداران پرداخت می‌شود. در این جلسه که با حضور ۹۷ درصد از سهامداران برگزار شد مدیرعامل شرکت با ارائه گزارش عملکرد سال ۹۱ به سوالات سهامداران پاسخ داد. صدوقی در اشاره به عملکرد مالی شرکت در سال مزبور گفت: شرکت ارتباطات سیار با ۲۴ درصد رشد در پیش‌بینی سود و ۲۰ درصد رشد در درآمد عملیاتی همراه بوده است. وی افزود: در سال ۹۱ از لحاظ تعداد مشترکین دائمی ۱۰۵ درصد رشد و به لحاظ تعداد مشترکین اعتباری ۱۷ درصد رشد را تجربه کرده است.

وی گفت: این در حالی است که شرکت بیش از ۳۰ درصد از درآمد خود را به دولت می‌پردازد، به طوری که شرکت طی ۲ سال پس از خصوصی‌سازی بیش از ۴۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به دولت پرداخت کرده است. وی تصریح کرد: این در حالی است که مبلغ پرداختی شرکت به دولت طی ۶ سال پیش از خصوصی‌سازی معادل ۴۲ هزار و ۱۲۱ میلیارد ریال بوده است. وی با اشاره به اینکه همراه اول ۱۰۰ درصد شهرهای کشور را پوشش داده افزود: بیش از ۲۳ هزار آنتن BTS در کشور نصب شده که بر این اساس بیش از ۶۹ هزار کیلومتر از مسیرهای مواصلاتی کشور را تحت پوشش دارد.

به گفته وی در حالی که سهم بازار همراه اول در زمینه سیم‌کارت‌های روشن در کشور ۶۹ درصد است، سایر اپراتورها ۳۱ درصد از این سهم را به خود اختصاص داده‌اند.یادآور می‌شود در پایان این مجمع روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت، انتخاب و معرفی شد.