در این شماره پتانسیل‌های حرکتی شرکت لامیران را بررسی می‌کنیم.
همان‌طور که در تصویر قابل مشاهده است، روند حرکت «فلامی» در کوتاه مدت صعودی است و حرکت‌های شکل گرفته در این سهم سرمایه‌گذاران را به آینده امیدوار کرده است. همان‌گونه که در افق بلند مدت مشخص است لامیران یک دوره زمانی طولانی نزولی را سپری کرده است.

نگاهی به حجم معاملات در لامیران می‌تواند بسیار راهگشا باشد و نشان می‌دهد هر چه به زمان حال نزدیک‌تر شدیم تمایل سرمایه‌گذاران به این سهم بیشتر شده است اگر چه چارتیست‌ها همیشه منتظر یک حرکت قوی در خود نمودار هستند تا بتوانند در مورد یک سهم تصمیم گیری کنند.
این حرکت قوی از کف و محدوده ۷۰ تومان شروع شده و افزایشی ۲۰۰ تومانی را در قیمت این سهم ایجاد کرده است. از سوی دیگر پیش از این حرکت یک خط روند قوی نزولی در جهت صعود شکسته شده و واگرایی مثبت در نوسانگر MACD نیز در چند مرحله قابل مشاهده است.
بعد ازاین صعود ۲۰۰ تومانی لامیران حرکتی نزولی، اما کوتاه را تجربه کرده است که می‌توان به این نزول به چشم یک اصلاح نگاه کرد؛ این در حالی است که این کاهش در محدوده 8/61 فیبوناچی که یکی از سطوح قابل‌توجه است پایان پذیرفته و روند روزهای بعدی افزایشی بوده است.
به شرط مساعد بودن جو روانی در بازار اولین هدف قیمتی لامیران در روند صعودی که قابل دستیابی می‌باشد ۲۷۳ تومان است و در صورت شکسته شدن این سطح می‌توان به افزایش قیمت تا سطح ۳۵۰ تومان نیز امیدوار بود.
تهیه و تنظیم: احسان حاجی