آلومینیوم همچنان در مدار نزول
گروه بورس جهانی - روند قیمت فلزات در معاملات روز بیست و دوم نوامبر دچار نوسان شد. در این روز نرخ آلیاژآلومینیوم، مس، نیکل و روی نسبت به معاملات روز قبل آن با رشد مواجه شد، اما نرخ آلومینیوم، سرب و قلع با افت مواجه شد.

رشد ۱۰ دلاری نرخ آلیاژآلومینیوم و افت ۱۶ دلاری آلومینیوم
در معاملات روز بیست و دوم نوامبر هر تن آلیاژآلومینیوم نسبت به روز قبل آن 10 دلار رشد را به ثبت رساند. در این روز هر تن آلیاژآلومینیوم با نرخ یک هزار و 961 دلار معامله شد. خرید نقدی آن یک هزار و 960 دلار بود. در معاملات بیست و دوم نوامبر هر تن آلومینیوم نسبت به روز قبل آن 16 دلار کاهش را به ثبت رساند و با نرخ 2 هزار و 59 دلار معامله شد. خرید نقدی آن 2 هزار و 58 دلار و 50 سنت بود.
افزایش ۹۶ و ۱۰۰ دلاری نرخ مس و نیکل
در معاملات روز بیست و دوم نوامبر قیمت مس 96 دلار و 50 سنت رشد داشت. در این روز هر تن از آن با نرخ 7 هزار و 398 دلار معامله شد. در این روز خرید نقدی مس با نرخ 7 هزار و 397 دلار ثبت شد. در معاملات روز بیست و دوم نوامبر نیکل 100 دلار افزایش را به ثبت رساند و هر تن از آن با نرخ 17 هزار و 750 دلار فروش رفت. خرید نقدی آن 17 هزار و 745 دلار بود.
افت ۲۴ دلاری نرخ سرب و رشد روی
در معاملات روز بیست و دوم نوامبر قیمت سرب 24 دلار و 50 سنت افت داشت. هر تن از آن با نرخ یک هزار و 976 دلار فروش رفت.
خرید نقدی آن یک هزار و ۹۷۵ دلار و ۵۰ سنت بود. در معاملات روز بیست و دوم نوامبر قیمت روی نسبت به روز قبل با رشد ۶ دلار و ۵۰ سنت روبه رو شد. در این روز هر تن روی با نرخ یک هزار و ۹۲۹ دلار معامله شد. خرید نقدی آن یک هزار و ۹۲۸ دلار و ۵۰ سنت بود.