گروه بورس - بیتا احمدی: روز گذشته شاخص کل با رشد 3/3 واحدی به رقم 10هزار و 6 واحد رسید.
سایپا روز گذشته با نوسان ۷/۱۸ واحدی بیشترین تاثیر را بر روی شاخص کل داشت. بعد از آن بانک پارسیان، بانک اقتصاد نوین و بانک کارآفرین و رایان سایپا بیشترین تاثیر را داشتند.

کل سهام معامله شده بیش از 21میلیون سهم به ارزش بیش از 65میلیارد ریال بود. در معاملات دیروز یک‌هزار و 711 نفر در 3هزار و 945 نوبت به دادوستد سهام شرکت پرداختند.
شاخص گروه واسطه‌گری مالی با ۸۳ واحد افزایش در رقم ۲۰هزار و ۸۷۵ واحد ایستاد. این رشد به سبب افزایش قیمت سهام شرکت‌های بانک پارسیان، بانک اقتصاد نوین، بانک کارآفرین، رایان سایپا، سرمایه‌گذاری صنایع بهشهر، لیزینگ ایران و لیزینگ غدیر بود.
شاخص گروه ماشین‌آلات دستگاه‌های برقی نیز در این روز با 18 واحد افت رقم 31هزار و 514 واحد را تجربه کرد. این افت تحت تاثیر کاهش قیمت سهام شرکت‌های موتوژن و جوشکاب یزد رخ داد. شرکت موتوژن با نوسان منفی 7/6 واحدی بیشترین تاثیر را بر شاخص این گروه بر جا گذاشت. شاخص گروه تصفیه نفت و سوخت هسته‌ای در این روز شاهد رشد 19 واحدی بود. شرکت نفت بهران با نوسان 80/18 واحدی بیشترین تاثیر را بر این شاخص داشت. شاخص گروه فلزات اساسی نیز در این روز با رشد یک واحدی رقم 3هزار و 618 واحد را تجربه کرد.
این افزایش تحت تاثیر رشد قیمت سهام شرکت‌های ملی سرب و روی ایران، لوله و ماشین‌سازی و فولاد کاویان بود.