گروه بورس- بیتا احمدی: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران روز گذشته شاهد افزایش 1/75 واحدی بود. از این‌رو رقم 9هزار و 07/654 واحد را تجربه کرد. شاخص‌ تابلوی اصلی با 3/96 واحد افزایش و تابلو فرعی با 8/0 واحد کاهش یافت.

در حالی که در معاملات دیروز ۶هزار و ۱۴۵ نفر سهامدار به فعالیت پرداختند، حجم معاملات سهام به رقم ۳۴۳میلیارد ریال رسید. تعداد ۷۰میلیون سهم در ۱۴هزار و ۲۵۷ دفعه در جریان معاملات سهام بورس قرار گرفت. شاخص ۵۰ شرکت فعال بورس(sax) در این روز شاهد افزایش ۲/۹ واحدی بود. در میان گروه‌ها شاخص گروه انتشار و چاپ و تکثیر با ۴۰ واحد افزایش در رقم ۱۴هزار و ۱۰۹ واحد ایستاد. این افزایش به سبب رشد قیمت سهام شرکت افست بود. شرکت افست با نوسان ۷/۴۰ واحدی بیشترین تاثیر را بر این شاخص داشت. شاخص گروه وسایل نقلیه نیز در این روز با کاهش ۲۵ واحدی رقم ۴هزار و ۱۱۵ واحد را تجربه کرد. این افت تحت تاثیر کاهش قیمت سهام شرکت‌های محور خودرو، ریخته‌گری تراکتورسازی و فنرسازی خاور رخ داد.
شاخص گروه ساخت رادیو و تلویزیون و دستگاه‌های وسایل ارتباطی جمعی با 2 واحد رشد مواجه و در رقم 670 واحد ایستاد. این رشد به دلیل افزایش قیمت شرکت‌های کارخانجات مخابراتی ایران و مخابراتی راه دور رخ داد. شرکت کارخانجات مخابراتی با رشد 3/0 واحدی بیشترین تاثیر را بر شاخص این گروه بر جا گذاشت. شاخص گروه انبوه‌سازی املاک و مستغلات در این روز شاهد رشد یک واحدی بود. شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان با نوسان 2/30 واحدی بیشترین تاثیر را بر این شاخص داشت.