گروه بورس- فرخنده رحیمی: شاخص کل بازار بورس تهران با 8/10 واحد رشد در روز شنبه به 9هزار و 857 واحد رسید.
روز شنبه رشد قیمت سهام شرکت‌های چادرملو، معادن و فلزات، سایپا، پارس خودرو، مس ایران، زامیاد، بانک پارسیان و قطعات اتومبیل ایران بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص داشت.

این افت قیمت سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی آبادن، سیمان شرق و بانک اقتصاد نوین نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص اعمال کردند. شاخص گروه ماشین‌آلات برقی بیشترین رشد را در بین گروه‌ها داشت که به سبب رشد قیمت سهام شرکت کابل‌های مخابراتی شهید قندی اتفاق افتاد. شرکت کابل‌های مخابراتی شهید قندی تنها شرکت از این گروه است که هم اکنون در حال معامله است. شاخص گروه استخراج کانه‌های فلزی نیز تحت تاثیر افزایش قیمت سهام شرکت‌های چادرملو و معادن و فلزات اتفاق افتاد.
بیشترین حجم معاملات در روز شنبه ۱۱ فروردین ۸۶ مربوط به شرکت فولاد مبارکه اصفهان بود که ۸۱۸هزار و ۲۳۱ سهم در این روز معامله کرد.
گروه کانه‌های فلزی با معامله بیش از یک‌میلیون و 256هزار سهم به ارزش بیش از 6میلیارد و 294میلیون و 903هزار ریال بیشترین ارزش معاملات را از آن خود کرد.
حجم کل معاملات بیش از ۷میلیون و ۱۵۶هزار سهم به ارزش ۲۰میلیارد و ۷۵۱میلیون ریال بود که نسبت به روز معاملاتی ۸ فروردین ۸۶ بیش از ۱۴میلیارد ریال افت داشت. روز شنبه ۹۴ شرکت معامله شد که ۵۰ شرکت با رشد و ۱۶ شرکت با افت قیمت سهام خود مواجه شدند.