گروه بورس- هدیه لطفی: شاخص کل بورس تا دقایق پایانی معاملات دیروز روند صعودی را طی کرد و تا رقم 11 هزار و 600 واحد افزایش یافت. اما در 15 دقیقه پایانی معاملات، با ورود نماد مخابرات و تاثیر منفی 48 واحدی این نماد بازار برگشت خورد. به طوری‌‌که در نهایت شاخص با 4 واحد کاهش به کار خود پایان داد و به رقم 11 هزار و 555 واحد رسید.
همچنین روز گذشته شاخص‌های بازار اول، بازار دوم، صنعت و شناورآزاد هر کدام به ترتیب ۱۸ واحد کاهش، ۱۰۹ واحد افزایش، ۲۱ واحد کاهش و ۳۳ واحد افزایش را تجربه کردند.

در بازار دیروز بیش از 97 میلیون سهم و 188 نماد معامله شد. از این تعداد نماد معامله شده، 90 نماد با افزایش قیمت، 68 نماد با کاهش قیمت و 30 نماد دیگر بدون تغییر قیمت بودند. در این راستا نمادهای معاملاتی کیمیدارو، سیمان‌کارون، دشت‌مرغاب و پارس‌دارو بیشترین افزایش نرخ و نمادهای معاملاتی خوراک‌دام‌پارس، تکنوتار و حمل‌ونقل‌توکا بیشترین کاهش نرخ را تجربه کردند.
ارزش کل معاملات دیروز حدود ۲۰۰ میلیاردریال بود، که نماد معاملاتی «اخابر» حدود ۲۴ درصد از این رقم را به ارزش معاملات خود اختصاص داد. همچنین نمادهای گل‌گهر و بانک‌پارسیان هر کدام با ارزش ۱۴ میلیارد ریال رتبه‌های بعدی را کسب کردند.
در میان اخبار دیروز می‌توان به بازگشایی نمادهای معاملاتی سیمان‌خاش، بسته‌بندی‌ایران و قندنیشابور اشاره کرد. این در حالی است که در پایان روز کاری گذشته نمادهای «خبهمن» و «بسویچ» جهت تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم متوقف شدند.