گروه بورس- هدیه لطفی: روز گذشته با رشد 37 واحدی شاخص کل بورس، بازدهی بورس به31 درصد رسید.
در این روز نمادهای معاملاتی «فملی» و «فولاد» در مجموع ۳۴ واحد تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس ایجاد کردند و نه تنها تاثیر منفی نمادهای سرمایه‌گذاری‌امید و توسعه‌معادن‌وفلزات را خنثی کردند، بلکه در نهایت باعث رشد ۳۶/۰ درصدی این شاخص شدند.

همچنین در معاملات دیروز شاخص‌های بازار اول، بازار دوم و صنعت هر کدام به ترتیب 38 واحد افزایش، 6 واحد کاهش و 31 واحد افزایش را تجربه کردند.
در بازار روز گذشته نمادهای معاملاتی «فولاد» با ارزش ۹۱ میلیاردریال، «وغدیر» با ارزش ۴۲ میلیاردریال و «ومعادن» با ارزش ۳۶ میلیاردریال به عنوان باارزش ترین سهم بازار شناخته شدند. این در حالی است که ارزش کل معاملات ۶/۳۰۷ میلیاردریال بود.
در این روز از 158 نماد معامله شده، 81 نماد با افزایش قیمت، 55 نماد با کاهش قیمت و 22 نماد دیگر بدون تغییر قیمت بودند. در این راستا نمادهای معاملاتی درخشان‌تهران، مس‌ایران، ایرانیت و سیمان‌شمال بیشترین افزایش نرخ و نمادهای معاملاتی کاشی‌اصفهان، توسعه‌معادن‌روی و تکین‌کو بیشترین کاهش نرخ را تجربه کردند.
در میان اخبار دیروز می‌توان به توقف نمادهای معاملاتی «پلوله»، «فروم»، «بنیرو» و «نبروج» اشاره کرد. نمادهای مزبور جهت برگزاری مجمع متوقف شدند.