گروه بورس- هدیه لطفی: شاخص کل بورس روز گذشته نیز با 4 واحد افزایش به کار خود پایان داد و به رقم 9 هزار و 835 واحد رسید. گفتنی است با احتساب این رشد، شاخص 14روز متوالی را در حال صعود طی کرده است.
در این روز نمادهای معاملاتی سرمایه‌گذاری‌امید و پتروشیمی‌خارک سعی در جلوگیری از رشد شاخص داشتند، اما تاثیر مثبت نمادهای «فولاد» و«ومعادن» بیشتر بود و در نهایت این شاخص با ۰۴/۰ درصد افزایش مواجه شد.

همچنین دیروز شاخص‌های بازار اول، بازار دوم و صنعت هر کدام به ترتیب 4 واحد افزایش، 4 واحد کاهش و 5 واحد افزایش را تجربه کردند.
در بازار دیروز بیش از ۱۰۱ میلیون سهم و ۱۰۱ نماد معامله شدند. گفتنی است حق‌تقدم‌سیمان‌ارومیه با ۵۲۵ ریال رشد قیمت، بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص داد. همچنین نمادهای معاملاتی حمل‌ونقل‌پتروشیمی، کاشی‌سعدی و تهران‌شیمی به ترتیب رتبه‌های بعدی را کسب کردند. این در حالی است که نمادهای معاملاتی قندتربت‌جام،
تکین‌کو و سرمایه‌گذاری‌صنایع‌بهشهر بیشترین کاهش قیمت را در بازار دیروز تجربه کردند.
روز گذشته نماد معاملاتی حفاری‌شمال همچنان در صدر بازار قرار گرفت و بیشترین حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.نماد یادشده با حجم معاملاتی بیش از ۲۶ میلیون سهمی، ارزشی معادل ۸/۴۳ میلیارد ریال کسب کرد. گفتنی است ارزش کل معاملات دیروز ۱۷۳ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال بود.
در میان اخبار دیروز می‌توان به بازگشایی 5 نماد معاملاتی از جمله نمادهای «کسعدی»، «سفارس» و «شپمچا» اشاره کرد.