گروه بورس- هدیه لطفی: بازار در مجموع این هفته شرایط نامتعادلی را سپری کرد.شاخص کل بورس روز گذشته با کاهش 4/1 واحدی مواجه شد و به رقم 9 هزار و 338 واحد رسید.این در حالی است که شاخص در معاملات روز سه‌شنبه رشد 88 واحدی را تجربه کرد.همچنین روز دوشنبه با 6 واحد کاهش و روز یکشنبه با 10 واحد افزایش به کار خود پایان داده بود که این نشان‌دهنده بی‌ثباتی بازار است.

در معاملات دیروز شاخص‌های بازار اول، بازار دوم و صنعت نیز هر کدام به ترتیب ۶/۱ واحد کاهش ،۷/۱ واحد افزایش و ۹ واحد کاهش را تجربه کردند.
روز گذشته 10 درصد از سهام بانک‌ملت متعلق به دولت به‌صورت یکجا و نقد و اقساط در دو بلوک جداگانه 5 درصدی معامله شد.ارزش ناشی از این معاملات یک میلیارد و 746 میلیون ریال بود.همچنین در مجموع بازار دیروز بیش از 111 میلیون سهم دادوستد شد و ارزش کل معاملات 193 میلیارد ریال اعلام شد.
نماد معاملاتی سیمان‌فارس‌وخوزستان با حجم معاملاتی ۴۱ میلیون سهمی به عنوان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد.این در حالی است که نماد معاملاتی سیمان‌صوفیان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.ارزش ریالی نماد یادشده ۷۶ میلیارد ریال بود.
در این بازار نمادهای معاملاتی «سفارود»، «سصوفی» و «کدما» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای معاملاتی «شسم»، «وامید» و «دیران» بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
در میان اخبار دیروز می‌توان به بازگشایی ۸ نماد معاملاتی و در مقابل توقف ۳ نماد معاملاتی اشاره کرد.