گروه بورس_هدیه لطفی: شاخص کل بورس در دومین روز متوالی کاهش 11 واحدی را تجربه کرد و به رقم 9هزار و 299 واحد رسید.روز گذشته نمادهای معاملاتی «حکشتی» و «فملی» در مجموع 12 واحد تاثیر منفی بر شاخص کل بورس ایجاد کردند و نه تنها تاثیر مثبت نمادهای فولادخراسان و سیمان‌مازندران را خنثی کردند، بلکه در نهایت باعث افت 12/0 واحدی این شاخص شدند.

در این روز شاخص‌های بازار اول ،بازار دوم و صنعت نیز هر کدام به ترتیب ۱۲ واحد کاهش ، ۷ واحد افزایش و ۴ واحد کاهش را به خود اختصاص دادند.
روزگذشته بیش از 81 میلیون سهم در بازار دادوستد شد و ارزش کل ناشی از این معاملات معادل 100 میلیاردو78 میلیون ریال اعلام شد.
در این بازار نماد معاملاتی بانک‌صادرات با حجم معاملاتی بیش از ۳۴ میلیون سهمی ،به عنوان پرمعامله‌ترین سهم شناخته شد.همچنین نماد مزبور بیشترین ارزش معاملات دیروز را به خود اختصاص داد. ارزش ریالی «وبصادر» ۵/۳۵ میلیارد ریال بود.
این در حالی است که نمادهای فولادخراسان ،سیمان‌مازندران و معادن‌بافق بیشترین افزایش قیمت و نمادهای معاملاتی آبسال ،پتروشیمی‌آبادان و نوسازی‌وساختمان‌تهران بیشترین کاهش قیمت را در بازار دیروز تجربه کردند. گفتنی است در پایان روزکاری گذشته نمادهای معاملاتی جوش‌واکسیژن ،تولی‌پرس ،سایپاشیشه ،سایپا‌آذین و گل‌گهر جهت برگزاری مجمع متوقف شدند.