گروه بورس-زهرا مجتهد: در معاملات دیروز دوشنبه مورخ 8/11/86، شاخص بورس (سود نقدی و قیمت) با بیش از 261 واحد افزایش به رقم 36هزار و 999 واحد رسید.
شاخص تالار اصلی با بیش از یک واحد افزایش به رقم ۹‌هزار و ۶۴واحد، شاخص تالار فرعی با ۱۷۱ واحد افزایش به رقم ۱۱‌هزار و۵۶۰ واحد، شاخص صنعت با بیش از ۶۴ واحد افزایش به رقم ۸‌ هزار و ۲۲۲ واحد، شاخص واسطه‌‏گری‌‏های مالی با ۵۷ واحد کاهش به رقم ۱۹‌هزار و ۶۳۲ واحد، شاخص سود نقدی بدون تغییر به رقم ۵‌هزار و ۹۲۱ واحد و شاخص قیمت با ۷۲ واحد افزایش به رقم ۱۰‌هزار و ۳۲۹ واحد رسیدند.

طی معاملات دیروز بیش از 68 میلیون سهم متعلق به 173 نماد معاملاتی به ارزش بیش از 173میلیارد ریال در 11‌هزار و 802 نوبت دادوستد شد. در این بین، قیمت سهام 67 شرکت با افزایش، 78 شرکت با کاهش و 28شرکت بدون تغییر بود. بیشترین میزان ارزش ریالی را دیروز نماد شرکت مس ایران به خود اختصاص داد. همچنین پر طرفدارترین سهم بازار نیز مس ایران بود. همچنین بیشترین تاثیر برای رشد شاخص مربوط به معاملات انجام شده برملی صنایع مس ایران با 74 واحد مثبت، سرمایه گذاری امید با 6 واحد مثبت، پتروشیمی خارک با 5 واحد، صندوق بازنشستگی و توسعه معادن و فلزات به ترتیب با 3 واحد مثبت، چادرملو و سرمایه‌گذاری بانک ملی به ترتیب با یک‌واحد مثبت و بیشترین تاثیر برکاهش شاخص مربوط به معاملات انجام شده روی فولاد خوزستان با 9 واحد منفی، سنگ آهن گل‌گهر با 8 واحد منفی، سیمان مازندران با 2 واحد منفی، ایران سوئیچ، پارس خودرو و پتروشیمی اراک به ترتیب با 1واحد منفی بود.