گروه بورس_ هدیه لطفی: امروز تعداد یک میلیارد و 8 میلیون و 180 هزار سهم معادل 6 درصد از سهام بانک صادرات ایران پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران به عنوان 450 امین شرکت در فهرست نرخهای تابلوی اصلی بازار اول و در نماد «وبصادر»عرضه می‌شود.
این در حالی است که روزگذشته شاخص کل بورس همچنان در شرایط مثبت به کار خود پایان داد و با ۴۰ واحد افزایش به رقم ۹ هزار و۲۳۵ واحد رسید.دیگر شاخص‌های بااهمیت بورس نیز از جمله شاخص بازار اول ،بازار دوم و صنعت هر کدام به ترتیب ۳۹ واحد ،۸ واحد و ۳۷ واحد رشد را تجربه کردند.

در بازار دیروز بیش از 76 میلیون سهم در 9هزارو281 مرتبه میان سهامداران دادوستد شد و ارزش کل ناشی از این معاملات 162 میلیارد و 585 میلیون ریال بود.
در این روز نماد معاملاتی بانک‌تجارت با حجم معاملاتی ۳/۱۵ میلیون سهمی به عنوان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد.همچنین نماد یادشده بیشترین ارزش معاملات دیروز را به خود اختصاص داد.ارزش ریالی نماد «وتجارت» ۱۹میلیارد ریال بود. در میان اخبار دیروز می‌توان به بازگشایی نماد «شپمچا» و توقف نمادهای «سکرما» و«سشمال» اشاره کرد.