گروه بورس - بازار سهام روز گذشته درپی تاثیر نمادهای معامله شده شاهد رشد 38واحدی شاخص کل بود. این شاخص اکنون به رقم 8هزارو 290واحد رسیده است. در این بازار 90میلیون سهم به ارزش 165میلیاردو 451میلیون ریال در هشت هزارو 534دفعه دادوستد شد.

همچنین سه نماد صنایع آذرآب، مهندسی تکنوتار پس از اعلام پیش‌بینی سود ۸۸ و بیسکویت گرجی پس از تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم ۸۷ روز گذشته بازگشایی شدند. آذرآب در این بازار پس از بازگشایی با معامله ۵/۲میلیون سهم به ارزش ۲/۲میلیارد ریال مواجه شد که قیمت این سهم در پایان معامله به ۸۸۳ریال رسید و بیشترین افزایش قیمت را دارا بود.
ریخته‌گری تراکتورسازی نیز که روز گذشته معامله عمده داشت با 65ریال تغییر قیمت دومین سهمی بود که بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرد.در مقابل حق تقدم مارگارین بیشترین کاهش قیمت را داشت. تکنوتار، ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی و سیمان خزر از دیگر سهامی بودند که بالاترین کاهش قیمت را شاهد بودند.بیشترین تقاضای خرید را پتروشیمی خارک و بیشترین تقاضای فروش را سیمان بجنورد دارا بودند. در مجموع بازار روز پیش، بازاری نسبتا خوب از سوی کارشناسان تلقی شد. نماد معاملاتی مخابرات در حالی که 2/22 میلیارد ریال از ارزش کل معاملات دیروز را در اختیار داشت، بیشترین ارزش معاملات را در میان سایر سهام به‌دست آورد. این نماد نیز با نوسان قیمتی معادل 34ریال شاهد دادو ستد 15میلیون سهم خود در 880 دفعه بود. پالایش نفت اصفهان نیز با ارزشی معادل 20میلیارد ریال جایگاه دوم بیشترین ارزش معاملات را از آن خود کرد.