گروه بورس - هدیه لطفی: نماد معاملاتی بانک ملت روز گذشته پس از پذیرش و درج نام در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس، با قیمت 105تومان معامله شد. در این روز تعداد 330میلیون سهم «وبملت» در بازار دادوستد شد و ارزش کل این معاملات 347میلیاردو 393میلیون ریال اعلام شد.

شاخص کل بورس نیز آخرین روز کاری هفته را همچنان در شرایط منفی سپری کرد. این شاخص تحت تاثیر منفی نمادهای «وامید» ، «ومعادن» ، «وپارس» و «فولاد» به میزان ۱۳واحد افت کرد و به رقم ۸هزارو ۳۷۶واحد رسید. در این روز شاخص بازار اول، بازار دوم و صنعت هر کدام به ترتیب ۱۳واحد، ۳واحد و ۱۰واحد کاهش را تجربه کردند.
در معاملات روز گذشته تعداد 14میلیون سهم دادوستد شد و ارزش کل معالات 5/28میلیارد ریال اعلام شد.
در این بازار نماد معاملاتی مالی و اعتباری سینا با حجم معاملاتی دو میلیون سهمی به عنوان پرمعامله‌ترین سهم شناخته شد. این درحالی است که نماد معاملاتی آلومتک بیشترین ارزش معاملات دیروز را به خود اختصاص داد. ارزش ریالی نماد یاد شده سه میلیاردو ۴۳۸میلیون ریال بود.
همچنین نمادها معاملاتی پمپ‌سازی، نگین طبس و نیروترانس بیشترین افزایش قیمت و نمادهای معاملاتی تایدواتر، گل‌گهر و کابل باختر بیشترین کاهش نرخ را در بازار روز گذشته تجربه کردند.
همچنین نماد معاملاتی سایپا با صف خرید بیش از سه میلیون سهمی صدرنشین جدول بیشترین تقاضای خرید شد. نمادهای معاملاتی دارویی سبحان و رایان‌سایپا به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم این جدول را کسب کردند.