گروه بورس- هدیه لطفی: بیشتر صف‌های خرید در روز گذشته عرضه شدند. در این راستا می‌توان به عرضه صف‌های فولاد مبارکه، چادرملو، گل‌گهر، پالایشگاه نفت اصفهان و معادن و فلزات اشاره کرد.
همچنین بخشی از صف خرید نمادهای فولاد خوزستان و پتروشیمی خارک روز گذشته عرضه شد و نماد «شخارک» همچنان در صدر جدول بیشترین تقاضای خرید باقی ماند. ارزش کل معاملات دیروز معادل ۳۲۳میلیارد و ۷۲۹ میلیون ریال اعلام شد که این رقم ناشی از معامله بیش از ۱۰۴میلیون سهم در ۱۳هزارو ۵۶۱ مرتبه بود.

در این روز جابه‌جایی بلوکی 48میلیون سهمی «فولاد» صورت گرفت. ارزش ناشی از این جابه‌جایی معادل 6/97میلیارد ریال بود.
همچنین نمادهای معاملاتی بانک کارآفرین، فارسیت اهواز، معادن منگنز و دارویی رازک بیشترین افزایش قیمت و نمادهای معاملاتی سیمان هگمتان، بین‌المللی محصولات پارس، آبگینه و تکنوتار بیشترین کاهش نرخ را در بازار دیروز تجربه کردند.
شاخص کل بورس نیز اولین روز کاری هفته را مثبت آغاز کرد.
این شاخص روز گذشته ۳۹واحد دیگر رشد کرد و به رقم ۸هزار و ۵۵۳ واحد رسید. در این روز شاخص بازار اول، بازار دوم و صنعت هرکدام به ترتیب ۴۶واحد افزایش، ۳۸واحد کاهش و ۳۰واحد افزایش را تجربه کردند.
در میان اخبار دیروز می‌توان به بازگشایی 12 نماد معاملاتی از جمله نمادهای «شپاکسا»، «غیوان»، «شکربن»، «سهگمت»، «کابگن» و «سفارود» اشاره کرد.
همچنین در پایان روز کاری گذشته نمادهای معاملاتی ریخته‌گری تراکتورسازی، سینادارو، سیمان اصفهان، شهد ایران، کالسیمین، فروسیلیس و کاشی سعدی جهت تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم خود متوقف شدند.