گروه بورس- بورس روز شنبه را بسیار کم جان سپری کرد. دو نکته مهم در این روز حائز اهمیت بود، اول اینکه با توجه به قرار گرفتن روز کاری شنبه میان دو روز تعطیل، حجم معاملات با کاهش چشمگیر مواجه بود. دوم قرار گرفتن سهام فولاد مبارکه و خوزستان در گره معاملاتی بود که باعث شد تا این سهام از صف فروش خارج نشود.
نتیجه بازار روز شنبه معامله‌گران را در انتظار بازار روز دوشنبه و از سرگیری فعالیت‌های هر دو گروه حقیقی‌ و حقوقی قرار داد. همچنین کمرنگ شدن حضور حقوقی‌ها در بازار شنبه نیز از دیگر دلایل افت حجم معاملات بود.

اما در همین بازار کم رونق، تغییراتی که برای سهام چادرملو رخ داد، شرایط این سهم را متفاوت کرد. در حالی که در اوایل بازار تقاضا برای فروش «کچاد» وجود داشت، در پایان همین روز این تقاضا جمع‌آوری شد و این سهم تا قیمت یک‌هزار و 424تومان نیز معامله شد که در نهایت آخرین قیمت برای این سهم قیمت یک‌هزار و 380 تومان به ثبت رسید. تعداد 6/331هزار سهم «کچاد» به ارزش بیش از 456میلیون تومان مورد دادوستد قرار گرفت. این نماد پرطرفدارترین سهم روز شنبه نیز بود. روز شنبه بیشترین درصد تغییر مثبت را نماد معاملاتی ایران ترانسفو تجربه کرد.
همچنین در این بازار نمادهای جوشکاب یزد، پارس سوئیچ و ساختمان اصفهان بیشترین افزایش قیمت و فولاد خوزستان، سیمان سپاهان و فولاد مبارکه بیشترین کاهش قیمت را شاهد بودند. در این روز تعداد ۸/۶۸میلیون سهم متعلق به ۱۱۷ نماد معاملاتی به ارزش ۲۱میلیارد و ۲۲۰میلیون تومان از سوی یک‌هزار و ۴۰۶نفر معامله‌گر دادوستد شد.
این رقم در مقایسه با روز چهارشنبه هفته گذشته 90درصد کاهش نشان می‌دهد. بیشترین حجم و ارزش معاملات به فولاد مبارکه اختصاص داشت که ارزش معاملات این نماد 77درصد از ارزش کل معاملات را در بر داشت.
شاخص کل نیز از رقم ۱۲هزار و ۳۵۰واحد عبور کرد و با افت ۶۷واحدی به رقم ۱۲هزار و ۳۰۴واحد رسید.