گروه بورس- بورس تهران در پی بازگشایی چند نماد سهم از جمله ایران‌خودرو و معادن و فلزات پس از برگزاری مجامع سالانه، جمع‌آوری صف فروش فولاد خوزستان، چادرملو و سرمایه‌گذاری امید و جمع‌آوری بخشی از صف فروش فولاد مبارکه، 7/91 واحد افت کرد و در سطح کمتر از 12 هزار و 600 واحد آرام گرفت. بازدهی بورس تهران نیز پس از افت 3/0درصدی در روز گذشته، از ابتدای سال جاری به 34 درصد کاهش یافت که سهم بازده قیمت در آن 8/24 درصد است.

ارزش معاملات نیز به دنبال جابه‌جایی ۶۰ میلیون سهم چادرملو (معادل ۳درصد کل سهام شرکت) به ۵/۱۱۰ میلیارد تومان رسید که بیش از ۸۹ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات سهام چادرملو بود.
اما در معاملات دیروز کشتیرانی با 7/8میلیون صف خرید به ارزش 5 میلیارد تومان، همچنان پرتقاضاترین سهم بورس است و در میان 10شرکت پرتقاضا، همچنان شرکت‌های سیمانی بیش از سایر شرکت‌ها خودنمایی می‌کنند، هر چند به دلیل عدم معامله سهام این شرکت‌ها به تعداد زیاد، تغییر قیمت سهام اکثریت شرکت‌های سیمانی بسیار ناچیز است و تداوم این روند می‌تواند طی روزهای آینده، سهام این شرکت‌ها را مشمول آیین‌نامه رفع گره معاملاتی کند. در طرف مقابل نیز فولاد مبارکه با 34 میلیون صف فروش به ارزش 19 میلیارد تومان با معامله تنها 3 میلیون سهم مواجه شد.
قیمت سهم فولاد مبارکه در صورت وجود صف فروش در روز شنبه آینده، نسبت بر بالاترین قیمت تاریخی سهم در ۱۷/۴/۸۷ به میزان ۶۲۴۹ ریال، ۱۳ درصد کاهش می‌یابد؛ روندی که با وجود نوسان ۳ درصدی قیمت روزانه به دلیل عدم معامله سهام شرکت به میزان حجم مبنا به کندی صورت گرفته و باعث تشدید جو منفی حاکم بر سهام شرکت و سایر سهام حاضر در بورس شده است.