گروه بورس- هدیه لطفی: شاخص کل بورس روزگذشته نیز همچنان به روند رشد صعودی خود ادامه داد و 141 واحد دیگر افزایش یافت و شاهد رقم 12 هزار و 653 واحد بود. نمادهای «فولاد» با 55 واحد افزایش، «کگل» و «شپنا» هر کدام با 15 واحد افزایش و «وامید» با 13 واحد افزایش بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص بر جای گذاشتند.

در این روز دیگر شاخص‌های با اهمیت بورس نیز در شرایط مثبت به کار خود پایان دادند. شاخص بازار اول، بازار دوم، صنعت و بازده نقدی و قیمت هر کدام به ترتیب با ۱۵۵ واحد، ۱۳ واحد، ۱۱۶ واحد و ۵۵۹ واحد رشد روبه‌رو شدند. در بازار دیروز از ۱۳۶ نماد معامله شده، ۷۱ نماد با افزایش قیمت، ۵۰ نماد با کاهش قیمت و ۱۵ نماد دیگر بدون تغییر قیمت بودند که در این راستا نمادهای معاملاتی کاشی الوند، حق‌تقدم رایان سایپا، گل گهر و ایران‌تایر بیشترین افزایش نرخ و نمادهای معاملاتی حق‌تقدم گروه بهمن، آلومراد، شهدایران و داروسازی کوثر بیشترین کاهش نرخ را تجربه کردند.
در معاملات روز گذشته تعداد بیش از 91 میلیون سهم در میان 4 هزار و 819 نفر سهامدار مبادله شد و ارزش کل معاملات معادل رقم 353 میلیارد و 446 میلیون ریال بود. نماد معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان روز گذشته عنوان پرطرفدارترین و پرمعامله‌ترین سهم را کسب کرد. همچنین این نماد با حجم معاملاتی 5/23 میلیون سهمی، بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد. نمادهای معاملاتی سرمایه‌گذاری غدیر، سرمایه‌گذاری امید و چادرملو بیشترین تقاضای خرید و خاک چینی، سایپا و خدمات انفورماتیک بیشترین تقاضای فروش را در بازار دیروز به خود اختصاص دادند. در میان اخبار روز گذشته می‌توان به بازگشایی سه نماد معاملاتی توسعه معادن روی،
داروسازی کوثر و تولی‌پرس اشاره کرد. همچنین در پایان روز کاری گذشته ۴ نماد معاملاتی سموم علف‌کش، سینادارو، ایران ترانسفو و آتیه دماوند جهت برگزاری مجمع عمومی سالانه متوقف شدند.