گروه بورس- هدیه لطفی: شاخص کل بورس اوراق‌بهادار تهران، آخرین روز کاری هفته را در شرایط مثبت به اتمام رساند. این در حالی است که در ابتدای هفته آتی دامنه نوسان از 2 به3 درصد افزایش می‌یابد.
شرکت‌های گروه فلزات اساسی روز گذشته باعث رشد شاخص شدند. که در این میان نمادهای معاملاتی فولاد خوزستان به میزان ۵واحد، معادن و فلزات به میزان ۲واحد، فولاد مبارکه اصفهان و فولاد خراسان هرکدام به میزان یک‌واحد بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص بر جای گذاشتند.

ارزش کل معاملات روز گذشته بورس برابر رقم 122میلیارد و 953میلیون ریال اعلام شد که این رقم ناشی از معاملات بیش از 61میلیون سهم در میان 4هزار و 706نفر سهامدار بود.
در معاملات روز گذشته، تعداد ۱۶۰نماد معامله شدند که از این تعداد، ۸۴ نماد با افزایش قیمت، ۵۳ نماد با کاهش قیمت و ۲۳ نماد دیگر بدون تغییر قیمت بودند. نمادهای معاملاتی ایران ارقام، صنعتی بهشهر، سیمان دورود، شیشه همدان و داملران بیشترین افزایش قیمت و نمادهای معاملاتی ایران مرینوس، فرومولیبدن کرمان، ایران یاسا و ایران ترانسفو بیشترین کاهش قیمت را در بازار دیروز تجربه کردند.
نماد معاملاتی سرمایه‌گذاری بوعلی به عنوان پرمعامله‌ترین و پرطرفدارترین سهم دیروز شناخته شد. همچنین این نماد بیشترین ارزش معاملات دیروز را به خود اختصاص داد.
روز گذشته شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (سهامی عام) با نماد «حکشتی» به عنوان چهارصد و چهل و سومین شرکت پذیرفته در فهرست نرخ‌های تابلوی فرعی بازار بورس تهران درج شد.