گروه بورس- بیتا احمدی: روز گذشته شاخص کل با افت 2 واحدی به رقم 9هزار و 588 واحد رسید.
کل سهام معامله شده بیش از ۲۸۱۴۷میلیون سهم به ارزش بیش از ۲۰۵میلیارد ریال بود. در معاملات دیروز ۳هزار و ۷۴ نفر در ۷هزار و ۱۷۰ نوبت به دادوستد سهام شرکت‌ها پرداختند.

شاخص گروه واسطه‌گری مالی با افت 13 واحد در رقم 17هزار و 496 واحد ایستاد. این کاهش به سبب افت قیمت سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری ملی، سرمایه‌گذاری توسعه ملی و سرمایه‌گذاری بهمن بود. شرکت سرمایه‌گذاری ملی با نوسان 8/131 واحدی بیشترین تاثیر را بر این شاخص داشت.
شاخص گروه وسایل نقلیه نیز در این روز با کاهش ۲۷ واحدی رقم ۴هزار و ۳۹ واحد را تجربه کرد. این افت تحت تاثیر کاهش قیمت سهام شرکت‌های سایپا، صنعتی نیرومحرکه، الکتریک شرق، آهنگری تراکتورسازی، پارس خودرو، محور خودرو و ریخته‌گری تراکتورسازی رخ داد. شرکت سایپا با کاهش ۳۶ واحدی بیشترین تاثیر را بر شاخص این گروه برجا گذشت.
شاخص گروه محصولات شیمیایی در این روز شاهد افزایش 5 واحدی قیمت بود. شرکت پتروشیمی خارک با نوسان 7/47 واحدی بیشترین تاثیر را بر این شاخص داشت. شاخص گروه فلزات اساسی نیز در این روز با کاهش 8 واحدی رقم 3هزار و 224 واحد را تجربه کرد. این افت تحت تاثیر کاهش قیمت سهام شرکت‌های کالسیمین، لوله و ماشین‌سازی و آلومتک بود.