گروه بورس- بیتا احمدی: روز گذشته شاخص کل با رشد 9/4واحدی به رقم 9هزار و 655واحد رسید.
کل سهام معامله‌شده بیش از ۵۷ میلیون سهم به ارزش بیش از ۴۳۲ میلیارد ریال بود. در معاملات دیروز ۴ هزار و ۴۳۶ نفر در ۱۳ هزار و ۲۳۰ نوبت به دادوستد سهام شرکت پرداختند.

شاخص گروه انتشار و چاپ و تکثیر با 106‌واحد رشد در رقم 14هزار و 261واحد ایستاد. این افزایش به سبب رشد قیمت سهام شرکت‌ افست بود.
شاخص گروه کانه‌های فلزی با ۱۳واحد رشد در رقم یک‌هزار و ۴۱۶ واحد ایستاد. این افزایش به سبب رشد قیمت شرکت‌های چادرملو، گل‌گهر و معدنی دماوند رخ داد.
شاخص گروه وسائل نقلیه نیز در این روز افت 11 واحدی رقم 4هزار و 100واحد را تجربه کرد. این افت تحت‌تاثیر کاهش قیمت سهام شرکت‌های ایران‌خودرو، سایپا، چرخشگر، پارس خودرو، گروه بهمن، زامیاد و رینگ مشهد رخ داد. شرکت ایران‌خودرو با 5/42واحدی بیشترین تاثیر را بر شاخص این گروه برجا گذاشت.
شاخص گروه تصفیه نفت و سوخت هسته‌ای در این روز شاهد افت قیمت بود. شرکت نفت پارس با نوسان ۴/۳۶واحدی بیشترین تاثیر را بر این شاخص داشت. شاخص گروه فلزات اساسی نیز در این روز با افت ۱۶واحدی رقم ۳هزار و ۱۹۳واحد را تجربه کرد.
این افت تحت‌تاثیر کاهش قیمت سهام شرکت‌های کالسیمین، نورد آلومینیوم، فولاد کاویان، گالوانیزه سپاهان و فرومولیبدن کرمان بود.