نات کوین در کدام صرافی‌ها لیست می‌شود؟

صرافی OKX اولین صرافی بود که اعلام کرد از تاریخ ۱۳ تا ۱۶مه (۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت) امکانی را فراهم کرده است تا هولدرهای تون‌کوین بتوانند با استیک  TON، نات‌کوین پاداش بگیرند. سپس در همان روز اطلاعیه‌ای رسمی از سوی صرافی بای‌بیت (ByBit) منتشر شد که از لیست شدن Notcoin در این پلتفرم خبر می‌داد. این صرافی که امکان واریز نات‌کوین از طریق بلاک‌چین TON را فراهم کرده است، قصد دارد در تاریخ ۱۶مه (۲۷اردیبهشت) در ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران معاملات این توکن را آغاز کند. ساعتی بعد، والت (Wallet) کیف پول حضانتی شخص ثالث تلگرام نیز اعلام کرد در تاریخ ۱۶مه (۲۷ اردیبهشت) نات‌کوین را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند.

و طولی نکشید که صرافی بایننس نات‌کوین را به‌عنوان پنجاو‌چهارمین پروژه لانچ پول خود معرفی کرد. بایننس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد کاربران آن می‌توانند با استیکینگ BNB و FDUSD در استخرهای جداگانه، نات‌کوین را فارم کنند. فارمینگ نات‌کوین از ۱۳مه (۲۴اردیبهشت) ساعت ۰۳:۳۰ بامداد به وقت تهران آغاز شد و به مدت ۳روز ادامه خواهد داشت. بایننس نیز قرار است در تاریخ ۱۶مه (۲۶اردیبهشت) ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران، معاملات نات‌کوین را با جفت ارزهای BTC، USDT، BNB، FDUSD و TRY آغاز کند. معاملات نات‌کوین نیز مانند سایر پروژه‌های لانچ پول بایننس با تگ Seed Tag همراه خواهند بود. در تاریخ ۱۰مه (۲۱اردیبهشت) نیز صرافی‌های کوکوین، OKX و Gate.io اعلام کردند نات‌کوین را لیست می‌کنند. امروز هم بیتفینکس (Bitfinex) خبر از ورود این توکن محبوب به صرافی خود داد.

تاریخ شروع معاملات نات‌کوین در تمام صرافی‌ها احتمالا ۱۶مه (۲۷اردیبهشت) خواهد بود. هنوز مشخص نیست معاملات این توکن با چه قیمتی آغاز می‌شود. با انتشار این خبر قیمت تون‌کوین نیز واکنش مثبت نشان داد. در دو روز گذشته، قیمت این توکن از حدود ۵.۵دلار به بیش از ۷دلار افزایش یافته است. در حال حاضر، TON با قیمت ۶.۸۴دلار معامله می‌شود و در یک گذشته حدود ۳۰درصد رشد را تجربه کرده است.