همان‌‌‌‌‌‌‌طور که در اخبار قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، در اکتبر سال‌۲۰۲۲ بود که ماسک طی قراردادی به ارزش ۴۴‌میلیارد دلار، قرارداد خرید توییتر را تکمیل کرد. حال، بعد از کناره‌‌‌‌‌‌‌گیری از سمت مدیرعاملی، ماسک اعلام کرده که او به‌عنوان رئیس اجرایی و مدیر ارشد فناوری، نظارت بر محصولات، نرم‌‌‌‌‌‌‌افزار و سیستم‌‌‌‌‌‌‌عامل، به فعالیت در این شرکت ادامه خواهد داد.

درحالی‌که هنوز نام مدیرعامل جدید توییتر به‌صورت رسمی اعلام‌نشده، اما گفته می‌شود که لیندا یاکارینو (Linda Yaccarino)، رئیس بخش تبلیغات NBCUniversal، در حال مذاکره برای تصدی این سمت است. طبق گزارش‌ها، او قبلا به دوستانش گفته بود که آرزو دارد مدیرعامل توییتر شود. او در حال‌حاضر بر درآمد سالانه تبلیغات به ارزش ۱۳‌میلیارد دلار نظارت دارد و به روابط تنگاتنگش با بازاریابان و آژانس‌‌‌‌‌‌‌های تبلیغاتی مشهور است. اگرچه یاکارینو ارتباط بسیار کمی با دنیای کریپتو دارد، اما ایلان ماسک همچنان مشتاق صنعت دارایی‌های دیجیتال است و احتمالا در پس‌‌‌‌‌‌‌زمینه، بر این بخش تاثیرگذار باقی خواهد ماند. لازم به یادآوری است که در ماه آوریل ماسک، لوگوی پرنده توییتر را با لوگوی دوج‌کوین جایگزین کرد که باعث افزایش قیمت این میم‌کوین شد.

ریزش دوباره در بازار ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴‌ساعت گذشته نیز به عقب‌‌‌‌‌‌‌نشینی خود ادامه داد. بر اساس داده‌های موجود، ارزش کل بازار رمزارزها در ۲۴‌ساعت گذشته ۲۴/ ۳درصد کاهش یافته و به ۱۰/ ۱تریلیون دلار رسیده‌است.

در زمان نگارش این خبر، بیت‌کوین با یک افت ۵/ ۴درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده قیمتی ۲۶,۳۲۰‌دلار معامله ‌شد. قیمت میم‌کوین محبوب ایلان ماسک، یعنی دوج‌کوین هم در این بازه بیش از ۳‌درصد کاهش یافته و به ۰۷/ ۰دلار رسیده‌است. افت قیمتی دوج‌کوین در یک هفته گذشته، بیش از ۱۰‌درصد بوده‌است.