گروه بنگاه‌ها: در یازدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی که با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی و جمعی از استادان علوم ارتباطات و اصحاب رسانه در سالن خلیج‌فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد،‌ روابط‌عمومی بانک صادرات ایران موفق به کسب تندیس روابط‌عمومی برتر در زمینه اطلاع‌رسانی شد.

همچنین در جشنواره‌ای که همزمان با یازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی برگزار شد،‌ لوح مدیر برتر روابط عمومی جشنواره به ابراهیم کاظم پور اقدم رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت اعطا شد. این دوره از سمپوزیوم با هدف تدوین قطعنامه جهانی درخصوص نحوه تهیه کمپین‌های ارتباطی و اثرسنجی آنها با حضور نمایندگان بیش از یکصد سازمان دولتی و غیردولتی و با ارائه مقاله توسط استادان ایرانی و خارجی از کشورهای آمریکا،‌ اسپانیا،‌ ایتالیا و هلند و ایران برپا شده بود.

در این رویداد بین‌‌المللی،‌ کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی حرفه‌ای با حضور استادان برجسته علوم ارتباطات از داخل و خارج کشور با استفاده از شیوه‌های نوین ارتباطی و آخرین دستاوردهای این حرفه برگزار شد. در یازدهمین دوره از برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی،‌ با در نظر گرفتن شاخص‌ها،‌ ضوابط و مقررات و با داوری‌های انجام شده،‌ برترین‌ها در حوزه‌های مختلف این حرفه معرفی و توسط سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی‌های کشور مورد تجلیل قرار گرفتند. در این مراسم دوایی معاون فناوری وزیر ارتباطات،‌ پروفسور ساروخانی از استادان برجسته ارتباطات،‌ بارت دی‌ وریز رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی،‌پروفسور ویلیام کنن،‌دکتر انریک اوردیکس و علی فروزفر از کارشناسان برجسته روابط عمومی درباره مفهوم کمپین،‌ نحوه طراحی کمپین‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی، ‌انتخاب رسانه‌های مرتبط با کمپین سخنرانی کردند.