گروه بنگاه‌ها: مشتریان و کاربران همراه بانک صادرات ایران در شهریورماه ٩٤ بیش از ٤ میلیون تراکنش مالی را با موفقیت انجام داده‌اند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان و کاربران همراه بانک در شهریورماه ٩٤ بیش از ٤ میلیون و ٥٧٢ هزار تراکنش مالی را با موفقیت انجام دادند. این بانک به‌منظور افزایش رضایت مشتریان، همگام با پیشرفت‌های نوین نسبت به انتشار نسخه‌های ۷/ ۴ اندرویدی و ۵/ ۵ مخصوص سیستم عامل iOS نرم‌افزار همراه‌بانک اقدام کرد که علاوه‌بر خدماتی از قبیل اطلاع از مانده حساب، انتقال وجه حساب‌های سپهری، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، خرید شارژ کارت و.... خدمات جدیدی شامل: دریافت مانده و گردش کارت بانک‌های عضو شتاب، انتقال کارت به کارت داخلی و پرداخت اقساط تسهیلات خود و سایرین در بانک صادرات را به مشتریان ارائه می‌دهد.

متقاضیان می‌توانند ضمن مراجعه به سایت این بانک به نشانی:WWW.bsi.ir به برنامه یاد شده دسترسی و اقدام به نصب آن روی گوشی تلفن همراه خود کنند؛ بنابراین گزارش خدمات نوین این بانک با استقبال گسترده هموطنان همراه بوده به‌گونه‌ای که مشتریان در خلال شهریورماه ٩٤، ٤ میلیون و ٧٣٩ هزار تراکنش از طریق همراه بانک و بیش از ١٢ میلیون تراکنش اینترنتی را از طریق سامانه بانکداری اینترنتی انجام داده‌اند که نشانگر روند جهشی رویکرد مشتریان در استفاده از خدمات این سامانه‌ها است.