گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل بانک تجارت اعلام کرد: بانک تجارت می‌کوشد تا با توجه دقیق به الزامات و استانداردهای بین‌المللی، روابط کارگزاری با بهترین بانک‌های خارجی را آغاز کند.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، محمدابراهیم مقدم که در جمع مشتریان ارزنده این بانک در استان مازندران سخن می‌گفت با اشاره به گشایش حاصل از توافق هسته‌ای کشور و کاهش محدودیت‌ها در ارتباط بانک‌های ایرانی با شبکه مالی بین‌المللی، تاکید کرد: بانک تجارت از زمان حصول توافق اولیه بین ایران و گروه ۱+۵ مذاکرات و اقدامات مقدماتی را برای بازگشت قدرتمندانه به عرصه بانکداری بین‌المللی آغاز کرده تا همچون گذشته بتوانیم از طریق برقراری روابط کارگزاری با بهترین بانک‌های خارجی، ارائه‌دهنده خدمات ارزی مورد انتظار تولیدکنندگان و بازرگانان ایرانی باشیم.

مدیرعامل بانک تجارت تاکید کرد: بانک تجارت به‌رغم تمام دشواری‌های ناشی از شرایط تحریم و عدم بازگشت بخش مهمی از تسهیلات اعطایی، همچنان خودرا متعهد به حمایت از کارآفرینان ایرانی می‌داند و در این مسیر می‌کوشیم تا علاوه بر اعطای تسهیلات، با نوآوری و افزایش تنوع سبد محصولات بانک، گام‌های واقعی برای ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان بانک برداریم.

گفتنی است در ادامه این جلسه تعدادی از مشتریان این بانک به طرح دیدگاه‌ها و انتظارات خود در خصوص موضوعاتی چون صدور ضمانتنامه‌ها و گشایش اعتبارات اسنادی، اعطای تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، چگونگی بازپرداخت مطالبات و... پرداختند.