گروه بنگاه‌ها: ۸شرکت‌ کارت وپرداخت بین‌المللی تاکنون حضور خود را در همایش و نمایشگاه بین‌المللی تراکنش قطعی کرده و به ارائه و معرفی محصولات و خدمات خود در این نمایشگاه می‌پردازند. به گزارش دبیرخانه همایش و نمایشگاه تراکنش (ITE) تاکنون شرکت‌های Hyosung، Network international،SAP، Misys، CR۲، Oberthur technologies، Ela-Soft و Cedar plus حضور خود را در این رویداد قطعی کرده‌اند.

بنابراین گزارش، شرکت مای‌سیس در نمایشگاه ITE نرم‌افزار‌ها و خدمات خود را در زمینه‌های بیمه، بانکداری، امنیت و سایر بازارهای مالی ارائه می‌کند و شرکت SAP هم جدیدترین نرم‌افزار‌های جامع و شرکت‌های بزرگ خود را در این نمایشگاه معرفی می‌کند. یکی دیگر از شرکت های حاضر در نمایشگاه ITE، شرکت نت‌ورک اینترنشنال (نت‌ورک)خواهد بودکه یک شرکت نوآور در زمینه راه‌حل‌های پرداخت است که علاوه بر کشور امارات متحده عربی، شعبه‌هایی در مصر و هند دارد. این گزارش حاکی است شرکت ناتیلوس هیوسانگ، از کره جنوبی نیز به‌عنوان یک شرکت بین‌المللی که در بازارهای فناوری اطلاعات و ارائه راهکارهای نوین خودپردازهای بانکی ایفای نقش می‌‌کند به‌عنوان یک شرکت مبتکر، راه‌حل‌های مالی خلاقانه خود را در معرض دید بازدیدکنندگان می‌گذارد. یکی دیگر از شرکت‌های حاضر در ITE، ابرتور (OT) است که خود را به‌عنوان رهبر بازار در زمینه راه‌حل‌های امنیت دیجیتال برای فضاهای سیار معرفی کرده است.

گستره فعالیت‌های این شرکت از کارت‌های هوشمند تا آخرین فناوری‌های پرداخت غیرحضوری و تولید میلیون‌ها قطعه تجهیزات برای گوشی‌های هوشمند را شامل می شود. بنابر این گزارش شرکت سی.آر.تو یکی دیگر از شرکت‌های بین‌المللی است که در نمایشگاه ITE، نماینده خواهد داشت. حضور در ۶۰ کشور و ۸ مرکز توسعه در سراسر دنیا، قابلیت‌های بین‌المللی این شرکت را نشان می‌دهد.این شرکت در زمینه تامین راهکارهای پرداخت و کانال‌های بانکداری الکترونیک برای صنایع مالی بانکی فعالیت می‌کند.