گروه بنگاه‌ها: برای توسعه بازار به‌عنوان استراتژی شرکت باید وارد رقابتی شرافتمندانه شد و با سلاح خلاقیت و تلاش مضاعف بازار خود را توسعه دهیم. آرام رشیدی، معاون مالی و اداری شرکت بیمه نوین در همایش سراسری روسای مناطق و شعب و مدیران ستادی شرکت، با ضروری خواندن وجود استراتژی به‌عنوان برنامه جامع و الگوی عملیاتی در شرکت برای رسیدن به اهداف تعیین شده، گفت: برﻧﺎﻣﻪ استراتژیک صحیح در ﺷﺮاﻳﻂ ﻛﻨﻮﻧﻲ ﮔﺎم ﻣﻬﻤﻲ در ﺟﻬﺖ ﺗﺤﻘﻖ و دﺳﺘﻴﺎبی به موفقیت است. نتایج درونی و بیرونی داشتن استراتژی شامل ایجاد حس خوب در سازمان و ایجاد دریچه‌ای برای انتقال این احساس به مشتریان با خدمت‌رسانی مطلوب خواهد بود.

وی در ادامه افزود: استراتژی‌های ما باید ارزش‌های متفاوتی خلق کند، به این معنا که در ارائه خدمات برای بیمه‌گذاران، کارکنان، شبکه فروش و تمام ذی‌نفعان خود ارزش‌آفرین باشیم. این ارزش‌ها منجر به بهبود عملکرد ، پاسخگویی و مسوولیت‌پذیری بیشتر خواهد شد.معاون مالی و اداری بیمه نوین با اشاره به ارزش‌های مورد احترام در شرکت بیمه نوین خاطرنشان کرد: اخلاق جزو محورهای اصلی ارزش‌های سازمانی ماست و موفقیت اصلی ما کسب سود و رشد مالی در کنار داشتن خوشنامی و رعایت اخلاق حرفه‌ای است.وی بر لزوم وجود انضباط مالی و مدیریت هزینه‌ها تاکید کرد و گفت: انضباط مالی عامل مهمی در کارآمدی یک بنگاه اقتصادی است. وجود انضباط در پرداخت و هزینه‌های جاری عامل ایجاد تعادل در شرایط مختلف است.

منظور از مدیریت هزینه‌ها صرفا کاهش آن نیست؛ بلکه این نظم و مدیریت عامل افزایش کارآمدی و شفافیت مالی است.رشیدی ادامه داد: مدیریت هزینه و شناسایی عوامل قابل کاهش هزینه از طریق مهندسی ارزش می‌تواند به ارائه خدمات باکیفیت‌تر با حذف هزینه‌های غیرضروری و حداکثر کردن ارزش در ارائه خدمات منجر شود. مهندسی و پایش هزینه منجر به راهبردهای بهره‌وری و رشد در راستای چشم‌انداز سازمان خواهد شد.وی استقرار عدالت سازمانی، برقراری نظام شایسته‌سالاری، افزایش حسن‌توجه به برند شرکت و آموزش لایه‌های مختلف شرکت را به‌عنوان اولویت‌های اجرایی در این معاونت معرفی کرد.