گروه بنگاه‌ها: نشست مشترک اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا و بانک اقتصادنوین با حضور فعالان اقتصادی در محل این اتاق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین در این نشست که با حضور ۲۵ شرکت فعال در زمینه صنایع فولادی، شیرآلات صنعتی، دارویی، تجهیزات پزشکی و دندان‌پزشکی، تجهیزات برقی و ... برگزار شد، آینده روابط بین‌المللی بانکی کشور و موضوع سوئیفت، مطرح و خدمات متمایز بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین برای حاضران تشریح شد، ضمن اینکه حاضران به بیان دغدغه‌ها، مشکلات، نیازها و درخواست‌های بانکی خود پرداختند. در ابتدای این نشست حقیقت‌طلب، رئیس اداره عملیات ارزی بانک اقتصادنوین درخصوص توانایی‌های ارزی بانک توضیحاتی ارائه داد.

موسوی، رئیس دفتر بانکداری شرکتی نفت نیز به نمایندگی از حوزه بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین، به معرفی این شیوه نوین بانکداری و خدمات و محصولات آن پرداخت. وی ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص خدمات و محصولات بانک اقتصادنوین شامل اعطای تسهیلات در قالب تامین سرمایه در گردش، گشایش اعتبار اسنادی، ارائه انواع ضمانت‌نامه و دیگر خدمات و محصولات متناسب با نیازهای مشتریان شرکتی، درخصوص دریافت این خدمات با مکانیزم طراحی شده در حوزه بانکداری شرکتی و با محوریت مدیر ارتباط با مشتریان توضیحات مبسوطی ارائه کرد. در این جلسه همچنین، اعضای حاضر ضمن بیان ایده‌ها، نظرات و نیازها، مطالب و سوالاتی را در زمینه حواله‌های ارزی، گشایش اعتبار اسنادی، برگ سبز گمرکی، نرخ ارز، چگونگی تخصیص ارز، ارتباط Swift و ... مطرح کردند که رئیس اداره عملیات ارزی بانک اقتصادنوین به این سوالات پاسخ گفت.